יום רביעי, 17 במרץ 2010

פינה חדשה בבלוג

תכירו את דנה שמנהלת את הבלוג "מודנה" http://modana.blogspot.com/



איך הכרנו? בגלל הנעליים המנומרות שלה ואני כידוע חובבת נמרים. הופתעתי לשמוע שהנעליים נקנו באתר סיני במחיר מצחיק. לדעתי הן מדהימות וישדרגו כל הופעה.
הבלוג של דנה מעניין בגלל השילובים שהיא יוצרת ולכן אני ממליצה בחום לעקוב אחרי הפוסטים שלה.



דנה, 23, ירושלמית, פשיוניסטה אמיתית כמוני. לדבריה, היא מוציאה בחודש ממוצע על בגדים בין 500 ל-1000. כדי לממן את הקניות שלה היא עוסקת בתרגום מסמכים.
פריטים אהובים בארון של דנה הם שמלה של מיסוני ומגפיים של לופלר רנדאל, שהשיגה בסייל מטורף ממנו קשה לה להתאושש עד עצם היום הזה. שמלת המיסוני והמגפיים של לופלר רנדל נקנו בחנות האאוטלט של רשת הענק נורדסטרום בארצות הברית. בדרך כלל היא לא שמה לב למותגים, אבל באותה נשימה מציינת שהיא מקפידה לציין בפני סקרנים כי השמלה לגופה היא מיסוני.
שמלת המיסוני עלתה 139 דולר, בגלל קרע קטנטן בחלק התחתון (שתוקן עוד באותו יום!) והמגפיים עלו 199 דולר (מחיר של מגפיים מזארה!) במקום 1300. מיותר לציין שהאיכות של שני הפריטים לא רואה ממטר את זארה.
 השמלה מיוחדת בעיני דנה משום שרואים עליה ממבט ראשון כמה היא "הדבר האמיתי". היא לא אינספור החיקויים של מיסוני, עם הזיגזגים. היא קלה ונעימה, ותמיד מושכת הערות נעימות. המגפיים פשוט... מושלמות- החל מהצבע, המרגש, העקב העדין. הן מתאימות להכל, ובעיקר לדנה שלנו.


כמה אלגנטיות בדנה אחת חמודה.


טיפ קניה של דנה:
1- כשמכורים לקניות באינטרנט, ללא ספק יש קניות רעות לפעמים. זה חלק מההרפתקה. אני מחשיבה קניה רעה לקניה שבה המוכר שיקר בכוונה, או קנייה שחיכיתי לה זמן רב מדי, עד שכבר לא רציתי את הפריט. כך, למשל, כשסוף סוף השגתי את השמלה שחיפשתי, נאלצתי להמתין חודש וחצי עד שיביאו לי אותה לישראל, ואז כבר עצם המחשבה עליה נמאסה עליי.


2- דעו את המידות שלכן. אם מדובר בקנייה באינטרנט, שאלו את כל השאלות מבעוד מועד. באתרים כמו איביי, כדאי מאוד לבדוק את הפידבק של מוכרים, מוניטין הוא הכל. בקניות ב"חיים האמיתיים" חשוב לגבש טעם, אבל לדעת להיות גמיש ולהוציא לפעמים גם על דברים שחורגים ממה שיש לנו כבר בארון, כי כך מפתחים את השילובים הטובים ביותר. לבסוף- כלל ברזל אצלי: אם קונים משהו, צריך להיות מסוגלים להשתמש בו באותו רגע. לא "כשאני ארזה" או "בחורף הבא". בגלל זה הקניות שלי בסיילים מוגבלות.


כמו כל פשיוניסטה, דנה קונה המון באינטרנט, משום שלדעתה זו התמורה הטובה ביותר לכספה, שעבורו היא עובדת קשה. כמו כן, היא חובבת מותגים כבדים כמו מארק ג'ייקובס, ויואן ווסטווד וכריסטיאן לובוטאן שדרך האינטרנט היא משיגה אותם בזול בהפרש ניכר מהארץ.. ראש פתוח הוא מנת חלקן של פשיוניסטיות אמיתיות ולכן  מבחינת דנה הפריט המושלם יכול להימצא בשוק כמו בטופשופ או זארה...
ואני אומרת..כל הכבוד דנה על התעוזה בהופעה. גם אני מקווה שתיפול עלי הזדמנות לקנית מעצבים בזול כמוך.
מאחלת לך רק אושר וטוב.


אם יש לכן פריט מיוחד ומגניב כמו לדנה, בואו להופיע אצלי בבלוג. צרו קשר.

2 תגובות:

  1. הוט!
    שמחתי לשתף פעולה, מקווה לראות בקרוב עוד בלוגריות ואת הפריטים האהובים עליהן!

    השבמחק
  2. פסיוניסטה!
    (אני רוצה לקרוא לך פסיוניסטה עם ס' :)
    היה כיף לקרוא, אמנם זהו עולם חדש עבורי אבל תמיד כיף להכיר ולשמוע על עולמות חדשים..
    ואני מתכוונת לעולם המותגים, והקניות באינטרנט..
    הנעליים באמת מיוחדות אבל אני היתי שומרת אותן לפורים חח..
    ועכשיו הולכת לטייל בבלוג של מודנה..
    סופ"ש מושלם!
    דפנניסטה :)

    השבמחק