יום רביעי, 21 באפריל 2010

שוק "פלסטיק"

כשמו כן הוא. "פלסטיק". השוק מצוחצח, משופשף אבל מבפנים זה פלסטיק. המחירים יקרים, לא היו "מציאות", מעצבי התכשיטים הפתיעו לטובה לעומת "מייבאי" -מעצבי הבגדים. טרנד חדש בעיצוב אופנה: לקנות בגד מהונג קונג, לשים תווית של החנות שלך ואברה קדברה הנה מכרתי מוצר אחר. לפחות מקום האירוע היה נוח וזמין לחניה. השוק היה מפוצץ בקונים ושמחתי על כך.

הדוכן שהכי הפתיע: LILLA MY

הדוכן הכי צבעוני ומקורי שיש.  בתמונה האמצעית החלק התחתון הוא מפרט צבוע של גיטרה.


הממחזרים:

1- תיקים של מדוזה:


2-  כפכפים וסנדלים של חברת GOOC שהגיעו לארצינו מברזיל. כל הכפכף ממוחזר מצמיגים. גם נוח, יפה ותורם לסביבה. הגבר התלהב וקנה.






הליצנית החמודה:




המכנסיים שאהבתי: ממש מתאים להופעה שלי



בקשת של אבישג קופלמן ממכופתרות


אני והגבר: (גם עם קשת של אבישג ממכופתרות)



חולצה שחורה: אן פונטיין, טייץ שחור עם חצאית תחרה-אי.ביי, שרשרת פנינים- אסוס, נעל שפיץ- אסוס, 30 שקלים. תיק- אי.ביי (הרכישה האחרונה שלי), אמא שלי היתה בטוחה שהתיק עלה לי 500-600. הוא מאיכות מעולה ואני מרוצה ממנו.

בתמונה התחתונה אני בסינמה סיטי בראשל"צ. מקום שווה ביותר.

3 תגובות:

  1. הדוכן של לילה מיי באמת נראה מתוק. אהבתי את המכנס שמדדת, יש בו קטע..קנית אותו בסוף?
    יש לי את הקלאץ' הירוק המעוגל של מדוזה, הזמנתי אותו מאטסי וטרם הספקתי לצאת איתו, הן ממש מוכשרות לדעתי.

    השבמחק
  2. התיק יפה אבל הצבע לא מגביל? דנה
    יש לי שרשרת של לילה מיי בעצמי והיא סוחטת מחמאות.

    השבמחק
  3. בטח שקניתי! לא יכולתי שלא. היו שם הרבה בגדים יפים אבל המכנס ניצח.

    אם את שואלת אותי ירוק זה הצבע לתיק! תיקים אפורים או שחורים משעממים אותי!

    השבמחק