יום שבת, 8 במאי 2010

סוף שבוע אירועים



כפי ששמתם לב, הבלוג התחדש! לא באופן סופי(מסיבות שלא תלויות בי). חיכיתי להעלות פוסט חדש כאשר אסיים לשפץ את הבלוג אבל לא הצלחתי להתאפק!
את בוקר שישי (אתמול) התחלתי בסימן פסטיבל "בתים פתוחים" בגנים הבוטניים באוניברסיטת תל אביב. למרות שאני גרה קרוב, זו היתה הפעם הראשונה שלי בגנים.
נערך לנו סיור ע"י פרופסור עמרם אשל אשר אחראי על מבנה ייחודי מסוגו בעולם: מגדל שבו נחקרים שורשי עצים מלמטה.
הופתעתי לשמוע שלמרות שהשורשים מוזנים בחומרי האדמה באויר, הם עדיין חותרים למגע עם עצם כלשהו. גם בטבע כמו האדם, כנראה, לא טוב להיות בודד.
הגנים פתוחים לקהל מראשון עד חמישי ומוצגים בהם עצים מיוחדים: כאן אני מחזיקה "פרי" של עץ קיגיליה מנוצה שממנו מיוצרים חומרים לריפוי סרטן העור. ה"פרי" הזה מזכיר לחם יבש מאוד וכבד מאוד.




כאן הצלחתי לצלם בשקט צפרדע במים:




משם המשכתי לנמל תל אביב: שוק אורגני ופסטיבל נגישות לציבור. הפסטיבל היה מגוון בפעילותו: טעימה עיוורת של יין וגלידה, הליכה עם כלב נחייה ובכיסוי עיניים בתוך קהל, משחק כדורסל על כיסא גלגלים, התניידות במגוון מצבים על כיסא גלגלים. הפסטיבל חשוב ומקדם מטרה נעלה בעיניי. למדתי מהפעילויות המון ואני מורידה את הכובע בפני אלה שנאבקים יום יום במוגבלויות שלהם.


אני בשמלת דובדבנים מאי.ביי וקעקוע אדום של האות ת' משפת הסימנים!




בערב יצאתי לאכול ב"קימל" עם הגבר ואחר כך לסרט "רחובות ברוקלין" בסינמה סיטי בראשון.




והיום בבוקר, הייתי שוב בבתים פתוחים ביפו העתיקה וביריד "צבע טרי 3". יריד לאומנות עכשווית. הנה כמה מהיצירות שהכי אהבתי:











דויד גרוסמן: אלמלא או אל מלא (רחמים..). ריגש אותי נורא.


כמה תנועה יש בתמונה אחת קטנה. הציור הכי אהוב עלי. נמכר ב-5000 שקל.



מזכיר לי מונה ליזה אבסטרקטי:


לא פלא שסיימתי את סוף השבוע עם כאב ראש ו"השתזפות קלה". לפחות היה מעניין וחוויתי.


ביום חמישי שיבוא עלינו לטובה יש את יום הסטודנט:
בצהרים אהיה בת"א להופעה של היהודים ובערב בטכניון לראות את שלמה ארצי ותיסלם. שיחקו אותה בטכניון- שלמה ארצי ויזהר אשדות הם הכי הכי הכי אהובים עלי. איזה מזל שהגבר לומד בטכניון.


הודעה חשובה: ה-GIVEAWAY הראשון שלי יתקיים ממש בקרוב. בהחלט יש למה לצפות...

תגובה 1:

  1. פששש.. הספקת המון!
    מצטערת (בעיקר בשבילי) שלא יכלתי להגיע..
    אני יודעת שהפסדתי
    גם בילוי נחמד בשמש, גם בילוי במחיצתך וגם הזדמנות להכיר את "הגבר" ;)
    אהבתי מאוד את השמלה, חבל שלא רואים איזה נעליים התאמת לה.. האם לא צילמת כי באותו היום החלטת להשתולל ולא להתאים את הנעליים לביגוד? אולי בכלל באת עם טימברלנד שחורות?? סתאם :)
    בתור נכדה לסבתא חירשת ואחות לבחורה חירשת-
    למה הכוונה בדיוק ב-"האות ת' בשפת הסימנים"
    חשוב להבהיר שאת שפת הסימנים אי אפשר לכתוב כמו בשפה העברית א'ב'ג' או כתב ברייל לעיוורים..
    אשמח לראות את הקעקוע מקרוב אם צילמת. אולי מדובר בציור של יד המסמנת את האות ת'?
    שלך כתמיד, דפנניסטה.

    השבמחק