יום חמישי, 13 במאי 2010

מלכת המלקות




יום הולדתי מתקרב, עוד חודשיים עד שאהיה רשמית בת 26.
שנה שעברה עשיתי רשימה של מטרות שאני רוצה להגשים עד יום הולדתי הבא. ביני לביני הבנתי שאין הרבה מטרות שאני יכולה להגדיר שהושגו. דרך החיים שאני חיה היום אינה מתאימה לי עוד. היא לא עושה לי טוב, אני לא מרגישה בה אני. עכשיו אני מבינה שדרוש שינוי מקיף ורציני. דברים צריכים להשתנות לטובה ומשהו בהרגשה הפנימית צריך להשתפר.
נוח וקל לי להיות נוקשה עם עצמי מאשר להרעיף על עצמי דברי קילוסין. כשאני במצב רוח כזה, אני אוהבת לשלב משהו "גברי" בהופעה שלי. ג'קט ונעלי עקב מנומרות יעשו את העבודה.. יש משהו "חייתי" במנומר שאני אוהבת.



עם זאת, דבר טוב שקרה לי השנה הוא פתיחת הבלוג. דרכו אני מכירה אנשים עם אותם אהבות כמוני והנטיות האומנותיות שלי משגשגות. אני לא יכולה לתאר כמה זה כיף לפגוש בלוגריות ומעצבים ולפתח בינינו שפה משותפת. אני כבר לא מרגישה שונה בתשוקה שלי לאופנה.


טבעת נמר עם עיני אזמרלד.





אאוטפיט:
ג'קט-פריז, טוניקת נמר עם אבני סברובסקי-  30 ש"ח מ-FOREVER 21, טייץ כיווצים- H&M,
נעלי עקב (50 ש"ח) + טבעת נמר- ASOS.
כורסא - אמריקן קומפורט.
אין לי מושג איך לשפר את החיים שלי אבל אני בטוחה שאם אתחיל בכמה צעדים קטנים, כבר אדע איך להמשיך הלאה. אם הרגשתם בעבר כמוני, אתם מבינים אותי, יש לכם עצה טובה או סתם משהו להגיד, אתם יותר ממוזמנים להגיב לי.


היום יום הסטודנט בתל אביב ובטכניון. מקווה שההופעות ישפרו לי את ההרגשה.

4 תגובות:

  1. חמודה שלי! תקופות כאלה הן ענין של מה בכך. את נראית לי בחורה רצינית ואני בטוחה שתצליחי לעלות על דרך חדשה ומצליחה יותר.
    דורית

    השבמחק
  2. פסיוניסטית יקרה :)
    קודם כל, תתחדשי על העיצוב!
    אמנם אהבתי מאוד את הצבעים הוקדמים אבל אני אוהבת מאוד גם את הנוכחיים, יש בהם מידה רבה של קלאסיות וסוג של אמירה, מה שאני מניחה שניסית להשיג.
    אהבתי מאוד את הלוק הפעם! לא בשונה מבד"כ :)
    אמנם לי חוץ ממצעים מנומרים אין שומדבר מנומר במלתחה (אין לי אומץ) אבל הנימור שלך הוא עדין, לא צועק.. אהבתי את השילוב המתוחכם בין החולצה לטבעת ולנעליים. LIKE!
    שמחתי מאוד לשמוע שאת דוחפת את עצמך קדימה להגשים את השאיפות שלך, עשית כבר צעד מאוד משמעותי!
    מאחלת לעצמי ללכת בדרכך, מבחינת רצונות, חלומות, מטרות.
    עלי, התלבשי והצליחי ;)
    דפנניסטה

    השבמחק
  3. תמי בר יפה שלי, צר לי שאת מתחילה את דכאון היומולדת כבר חודשיים לפני!! אבל אני חייבת לציין שהצילומים של הפוסט הזה לדעתי הם הצילומים הכי טובים שעשית עד עכשיו!!! את גם ממש ממש ממש מהממת בתמונות, גם הצילום יצא טוב מאוד, גם אהבתי את הביגוד, את הנעליים ואת הכל - ותמי בר, את נראית טו-אוב!
    אני מרגישה שהשאלה הראשונה שאני צריכה לשאול היא איזה דברים הצבת לעצמך בשנה הקודמת שלא עמדת בהם - ואז אני שואלת את עצמי אם את לא מחמירה עם עצמך סתם... כי נדמה שאת דווקא חיה את החיים שהיית רוצה. בכל מקרה, השאלה השניה שאני שואלת את עצמי היא למה את נותנת לעצמך להתבאס כשאת יכולה לנתב את אותן האנרגיות על דברים חיוביים כמו התפתחות עצמית ושמחה וכיף!
    אני מקווה שאת נהנית ביום הסטודנט ואני מאחלת לך את כל הטוב שבעולם! דברי איתי ברגע שתוכלי, נשמח אם תצטרפו אלינו לסרט בסופש :)
    אוהבת מאוד
    אני

    השבמחק
  4. אני פעם ראשונה כאן - חמוד מאוד! מזדהה איתך, אני שנה שעברה היכיתי את 26, השנה- את 27, בשנה הבאה - את 28!! אין מה לעשות, החיים פשוט זורמים להם, בניגוד לניסיונות שלנו "לשפר". את נראית ממש מעולה, בכל מקרה

    השבמחק