יום שבת, 15 במאי 2010

יום הסטודנט



ושוב כמו בכל שנה מגיע לו חודש מאי ואיתו יום הסטודנט של אוניברסיטת תל אביב. בתור אחת שמגיל מאוד קטן הצליחה להתפלח לאירוע הזה (כן גם צפוניים מתפלחים) אני יכולה להגיד שבשנים האחרונות האירוע הזה הפך לאובר ממוסחר.
בעבר היתה כניסה חופשית והיום כניסת יחיד עולה 35 שקלים.  בעבר אפילו קיטבג ממוצע לא הצליח להכיל את כמות המתנות והדוגמיות שהייתי מקבלת ביום הזה. זכור לי יום סטודנט מסוים שבו עשו לי פן, קיבלתי מסאז', זכיתי ב-2 כוסות טרמיות, חילקו לי דיסקים, דאודורנטים.....והכל בחינם.
מה לעשות אני חמדנית מתנות ודוגמיות בחינם. חולה על זה. השנה....בקושי שוקולד קיבלתי והאוירה במקום היתה בהתאם.
אגודת הסטודנטים של ת"א- לתשומת ליבכם (ושל כל המכללות שהתארחו באותו יום). גם לסטודנטים מגיע יום אחד בשנה שבו הם יכולים להרגיש שדפקו את המערכת. ולסטודנטים במדינת ישראל מגיע!


הגעתי בצהריים במיוחד להופעה של היהודים שערכה כשעה וחצי. אורית כרגיל גנבה את ההצגה::










מבט אחורי: איזה תיק שווה! אהבתי! (אחת המעריצות העירה שהיא ראתה משהו דומה בקניון של הוד השרון ובאילת. מי שיודע משהו- לספר לי).



והנה אנוכי במראה הספרנית:




במראה נערת הפרחים (?)


אני חייבת לציין שלמרות שתמיד אומרים שסגול מתאים לג'ינג'יות, זו החולצה הסגולה הראשונה שיש לי בארון.




תלבושת:
חולצה+ חצאית+ חגורה+ נעלים= CALA
שרשרת- שלומית אופיר
משקפי שמש- ארמני
כובע- בילבונג

בערב הגעתי לבקר את הגבר בטכניון ועל הדרך להופעה של תיסלם ושלמה ארצי.  מצחיק לחשוב שההורים שלנו היו מעריצים של תיסלם ועכשיו גם אנחנו. השירים שלהם מדברים על נושאים אוניברסלים ועל זמניים כמו פגישה ראשונה, יחסים בינו לבינה, פרצופה של המדינה ולכן הם סוג של אייקון תרבותי כמו הגשש החיוור וכוורת.

הנה הלוק של יוסי שדה מתיסלם:


לא הצלחתי להשיג תמונה עם יזהר אשדות בגלל האבטחה העצומה שהיתה סביבו אז הנה תמונה שלנו מלפני חצי שנה בהופעה בגולדסטאר זאפה:

רוב האנשים לא מזהים אותו וחושבים שהוא אבא שלי משום מה. פדיחות.



שמרתי את הטוב לסוף- שלמה ארצי הפקות גרנדיוזיות בפעולה:


מיי שעוד לא הצטרף ל GIVEAWAY שלי:  להירשם כאן

7 תגובות:

  1. אני לא מאמינה שזאת החולצה הסגולה הראשונה שלך בארון ?!!! איך זה יכול לקרות, ועוד לך??
    בכל אופן זה באמת מאוד מאוד יפה לך - ושמת לב שהיינו מסונכרנות בסגול אותו יום? :) תמונות יפות והיה כיף איתכם (למרות הפספוס של היהודים...) - נשיקותתת

    השבמחק
  2. רק כשהסתכלתי על התמונות שמתי לב לסנכרון. אני לא רגילה להסתובב עם סגול בכלל, לא נראה לי טבעי. מרוב שהיה כיף חשבתי למנות אותך לכוריאגרפית צילומים שלי! מה את אומרת? על ההטבות נדבר בהמשך..

    השבמחק
  3. כבוד שהצטלמת עם אורית!
    תספרי לנו כיצד הגעת אל מאחורי הקלעים?
    אהבתי את הלבוש.. ממש מתוק ויפה! באמת מתאים לך סגול!
    מצטרפת בהמוניי לGIVEAWAY :)
    dafnula20@walla.com

    השבמחק
  4. דפנה- הם בדיוק יצאו מהמתחם הופעות אז קפצתי על ההזדמנות.

    השבמחק
  5. נכון. גם אני שמתי לב רק כשהסתכלתי על התמונות + את חייבת להתחיל להסתובב עם סגול ---> ניגוד מושלם לכתום ;)
    לגבי הצעתך - המחמיאה - עזבי אותך הטבות. טמבלולה. מקסימום אני אדרוש אותך ליום קניות ייעוצי :) ברור שאני אשמח למרות שלא הבנתי איך גילית את הכישרון הכוריאוגרפי שלי? :) וסיפרתי לך כבר פעם על ההעמדה של דפנה עם הבלונים ביום הולדת שלי? חחח ---> בקיצור - סוף המבחנים - אנחנו נפגשות ליום צילומים משותף שייכלל לעד בפייס

    השבמחק
  6. החצאית ממש מקסימה לקיץ.. ואין כמו מוזיקה ישראלית לשמח את הלב והאוזן:)

    השבמחק
  7. מתאים לך סגול! אני אוהבת את הבלוג שלך. זה נחמד לראות אותך כל פעם במראה אחר. סחטיין על התמונה עם אורית. הילה

    השבמחק