יום שלישי, 18 במאי 2010

חג שבועות שמח



למרות שאני עומדת לבלות בעבודה עד הלילה, הספקתי לקפוץ לאירוע DRESS CODE בבוקר ולהתחדש בשמלה חדשה של PIOO PIOO : לפני שנה היא נמכרה במחיר יפה של ארבע ספרות והיום קניתי אותה ב3 מאות בודדות בלבד.


לאירוע DRESS CODE  בפייסבוק

האירוע ימשך עד יום רביעי ויש בו מציאות טובות. אני ממליצה להתמקד באולם הראשון שקרוב לכניסה, יש שם שמלות ערב ויום מהממות של כתומנתה (במקום 2000! שקלים)  וענבל רביב ב-200 שקל. המחירים באמת זולים ובהחלט האירוע הזה יכול להתחרות בשוק מעצבי העיר. ממליצה בחום. 

זו תמונה שצולמה לפני יומיים בטקס ביכורים בבן שמן:


איזה יופי של חג זה שבועות! להכין טנא מכל טוב הארץ, זר פרחוני לראש, לאכול גבינות.......ללבוש לבן וללכת לחלל בכרמים במטרה לתפוס בעל. מזל טוב למי שמצליחה בזה.
השנה במקום מלחמת מים תלכו לים. יהיה יותר חסכוני לכינרת.

וידוי קטן: לכבוד החג חשבתי להצטלם בצורה אומנותית, ללבוש שמלה גותית ולהחזיק בידיים עוגת גבינה ענקית. למה לא עשיתי את זה? החיים. החיים זה מה שקורה כשמתכננים תוכניות. הייתי עמוסה מדי בימים האחרונים.
אז הלכתי על כיוון קלאסי: מקווה שתאהבו את הפוסט הנוכחי ואת הבא אחריו.






על השמלה:  החלק העליון של השמלה עשוי תחרה, את הפפיון שבא עם השמלה אפשר להוריד ולהפוך לחגורה, החלק התחתון הוא כפלים של פליסה והיא בצבע קרם. מדהימה מאוד.





גם אני BUSY BEE.

תודה להדס ומאיר על הצילומים.
אאוטפיט: שמלה- YONGA, נעליים- נקנו במכירת סטייליסטים, קשת פנינים- EBAY,
שרשרת ורד-  Eclectic Eccentricity Jewellery  (לעוד מידע על התכשיט בפוסט לחצו כאן ) ותיק קלאץ' אדום פאייטים- URBAN OUTFITTERS.

עדכון חשוב: המיקום לשדה החמניות הוא במושב בן שמן! הצילומים היו לי אתגריים במקצת שכן היה חמסין נוראי ושמש יוקדת ובתור ג'ינג'ית אמיתית, תוך חמש דקות נעשיתי אדומה כולי ולכן היינו צריכים לא לבזבז זמן. הייתי שמחה לצילומים אומנותיים אבל גם הצלם סבל לא פחות ממני...

שיהיה לכם חג שמח ומלא אוכל טעים!

10 תגובות:

  1. אחלה שמלה ויותר חשוב: סוף סוף תמונות ברורות ודוגמניתיות שלך! :) חגשמייח.

    השבמחק
  2. אהבתי את החגורה של השמלה, מהממת !!
    תתחדשי על הרכישה החדשה :)

    השבמחק
  3. תמי בר, פוסט מקסים ושמלה מהממת!!!!!!
    תתחדשי :)
    אהבתי את המיקום לצילום.. הייתי שמחה לראות תמונות מזוויות קצת אחרות. לנסות לצלם אותך בתקריב על השמלה, לצלם מבין החמניות, משהו אמנותי :)

    השבמחק
  4. נכון שזה ממש כיף ללבוש בגדים לבנים ולהכין פוסט חגיגי לשבועות?
    הרגשתי נפלא בסופ"ש כשהלכתי לצלם חגיגית כולי.

    שיהיה חג שמח!
    שרונה

    השבמחק
  5. נעלולה- ברוכה השבה לבלוג שלי! מזמן לא היית פה. חג שמח גם לך.

    לנמרה- תודה רבה! חיכיתי המון זמן להזדמנות הזאת. היא שמלה מטריפה. חג שמח!

    נועהלה- תסתכלי בעדכון לפוסט.חג שמח לך ולבעלך הדנדש.

    השבמחק
  6. תמר החמודה, השמלה מהממת ואת יצאת עוד יותר מהממת בתמונות. תתחדשי על השמלה החדשה והנעליים שלך יפהפיות. חג שמח מיפית

    השבמחק
  7. מהממת שלי!!! היה ממש כיף (גם להציק למאיר וגם לביים)

    השבמחק
  8. שרונה המתוקה- בבקשה תשלחי לי למייל tamtumm@gmail.com את המספר שלך כדי שנקבע מפגש.

    יפית- תודה רבה על המחמאות. את מוזמנת להצטרף להגרלת ה- GIVEAWAY שלי.

    הדס- את תמיד מוזמנת להצטרף לצילומים הבאים ואפילו להצטרף למערך הצלמים שלי. היה לי כיף איתך.

    השבמחק
  9. אני חושב שצילמנו הכי הרבה תמונות בשדה הזה מכל הפעמים שצילמתי אותך, מקווה שתפרסמי עוד תמונות פה או בפייסבוק

    השבמחק
  10. איזה מהמהם לראות את השיפורים מבלוג לבלוג.
    מחכה לראות עוד :)
    ענבל

    השבמחק