יום ראשון, 20 ביוני 2010

ספיישל חתונות 3- הומוריסטי


להלן כמה הצעות מקוריות לדמויות חתן וכלה על העוגה:






בסגנון מרגלים:





Where is the bride? She's still shopping




שובב משהו





כבר אי אפשר להתחרט עכשיו





ועכשיו הנה קטע וידאו לכניסה מקורית לחופה:




שימו לב איך נראית חתונה כשהשושבינים לבושים אלגנט קומפלט ובלי מילה על השמלות היפות של השושבינות. לפני שבועיים נכחתי בחתונה מהצד הטורקי שבה החתן לבש חולצה מכופתרת בצבע בורדו עם מכנס שחור מחויט. זה נראה כפי שזה נשמע. על ג'קט אני לא רומזת אבל מינימום עניבה! זאת החופה שלך למען השם.
חברה שלי עשתה דבר דומה בחתונה שלה ואוכל להגיד שזה רק שדרג את האוירה, הוריד לחץ ומתח ובעיקר הכניס שמחה לחופה.  אומנם זה הצריך חזרות מסיביות והמון שיתוף פעולה מטעם עשרת החברים שהשתתפו אבל זה יצא מושלם.


בינתיים אין באופק ספיישל חתונות 4 אז כאן המקום לאחל לכל הכלות בהצלחה בארגון החתונה. לא לאבד את הראש ולהתחיל לפזר כספים כמו נובורישים מתחילים. תתיעצו עם חברות בעלות טעם דומה לגבי התלבטויות ולא...אתן לא צריכות ברבור מפוסל מקרח שיעמוד ליד בר הסלטים. זה ימס בסוף וככה יתאיידו לכן 400 שקלים.
ממליצה בחום לקחת מארגנת חתונות שתוריד מכן את הלחץ וההתרוצצויות ברחבי המדינה. שיצאו לכן תמונות יפות למזכרת ושתקחו הכל באהבה ובנחת (גם אם יקרו פשלות או תקבלו הברזות מצד יקירים).



3 תגובות:

  1. מעניין מי זאת החברה הזו שעשתה משהו דומה! מושלם יצא את אומרת?? איזה כיף לשמוע (לקרוא) :)
    אני ממליצה לעשות דברים שעושים שמח בחתונה ולא עולים כסף בכלל! כמו ריקוד ראשון מדליק או סרט וידאו מצחיק או כל מיני כאלה שהופכים את החתונה שלך לחתונה שלך ולא של אף אחד אחר! :)

    השבמחק
  2. תמי את יכולה להפיץ בבלוג שלך עכשיו גם את הסרטון שלנו :)
    http://www.youtube.com/watch?v=XCxd6yuqXUk

    השבמחק
  3. ריקוד החתונה הזה כל כך מצחיק, אנחנו מתכננים לעשות משהו דומה בחתונה קרובה של חברים...כמובן זה לא לכל אחד ולא כל זוג יאהב את הריקוד אבל הם משתפים פעולה איתנו, נקווה שייצא מוצלח לפחות כמו בסרטון!

    השבמחק