יום שבת, 26 ביוני 2010

היי בובה בסימן גלעד שליט






סוף השבוע כבר התחיל מבחינתי ביום חמישי כשהגבר לקח יום חופש מהעבודה והלימודים וניצלנו את היום החופשי לארוחת צהריים בשגב אקספרס ברמת החייל. למנות ראשונות לקחנו: סלט איטלקי, דים סאם וסביצ'ה בורי. מצוין וטעים היה. חיכינו קצת למנות העיקריות (במונחי שגב זה עשרים דקות, בקטנה) אז קיבלנו לפיצוי כוסות קאווה וסלט אסייתי. למנות העיקריות אכלנו יען ברוטב יין ואגסים- היתה המנה הכי מוצלחת, שרימפס בחמאה ויין ופסטה לימון וארטישוק. כמובן שלא הצלחנו לסיים חצי מהמנות אז לקחנו טייקאווי הביתה והיתה לנו ארוחת ערב נהדרת. בערב הלכנו לראות את הסרט "צעצוע של סיפור 3", סרט מצחיק בתלת מימד.
טיפ: לצחצח את המשקפי תלת מימד עם המגבונים שתקבלו, במיוחד לנקות באיזור האף כי אי אפשר לדעת על איזה אף המשקפיים ישבו לפניכן.


אתמול בבוקר הלכנו לטיול בתחנה בנווה צדק, בימי שישי יש שם שוק אורגני וגם פתחו שם חנויות שוות ראשוניות בארץ כמו אמריקן וינטג'. לארוחת צהריים הזמנתי את הגבר למסעדה לבחירתו- הבראסרי ונהנינו מבארנץ'.  תמונות בקרוב מאוד.



בתור רמת אביבית שכמותי, הקניון הוא המקום הכי אהוב עלי לקניות ולא בגלל השכונתיות בינינו. האוירה והחנויות בו עושות את ההבדל ולי יותר כיף לבקר בו מאשר בעזריאלי, ארנה או הסנטר. החודש מוצגת תערוכה בשם "היי בובה" שבה מוצגות מעל 60 בובות מעוצבות. כל בובה מושלמת בפני עצמה ומציגה מבט שונה על חייה ותפקידיה הרבים והמגוונים של האישה המודרנית. בהחלט מומלץ לבוא לראות ו..להזדהות.  בפוסט הבא מבטיחה לפתוח את הנושא כי הפוסט הזה מוקדש לגלעד שליט.



היום מלאו 4 שנים לשבי של גלעד שליט.
עכשיו קחו דקה לחשוב מה הספקתם לעשות בחייכם הפרטיים במשך הארבע שנים הללו. כעת, חישבו על הבחור הרזה המסכן שסביר להניח שלא אכל שוקולד או ראה אור שמש במשך התקופה הזאת, שזה הדברים הכי סתמיים שיש.
לעניות דעתי, ממשלת ישראל יכלה היתה לטפל בנושא לפני המון זמן ולא להזניח אותו. אני מודה, העסקה של 500 מחבלים תמורת חטוף אחד נשמעת לי מוגזמת. מצד שני, אותו גלעד הוא חבר של, אח של ובן של. מה הייתם עושים אילו היה מדובר בקרוב משפחה שלכם או הבעל שלכן? גם אז, הייתם מצקצקים בלשונכם ומשננים את המנטרה "לא בכל מחיר" ?!


התחלנו את המצור על עזה במטרה להכביד על הפלשתינאים ולהביא לקידום במו"מ על חייו של גלעד שליט. ברגע של חולשה, הסרנו אותו וככה אבד לו היתרון שלנו. ממשלת ישראל יכלה לטעון כמו ממשלת ארה"ב שאנחנו לא מנהלים מו"מ עם טירוריסטים אבל זה כבר מאוחר מדי.
זה אבסורד שאסירים בטחוניים יכולים ללמוד לתואר אקדמי על חשבונינו במהלך ריצוי תקופת המאסר שלהם ואילו אני, סטודנטית ישראלית שלא עשתה שום מעשה שגובל בעוול צריכה לתמרן את זמני המועט בין עבודה מפרכת ללימודים קשים וארוכי שעות. לא כל שכן, בכל שנה מאיימת הממשלה שלנו להעלות את שכר הלימוד ולהוסיף לנו עוד כמה מאות דאגות לחיים.  זה מגוחך שהאסירים זוכים לביקורים משפחתיים ואילו אביבה ונועם שליט כבר לא ישנים ארבע שנים מדאגה.


אני חושבת שגלעד שליט משלם מחיר של סכסוך עמוק ורב שנים שספק אם אי פעם יפתר ומצער אותי בתור חיילת לשעבר בצבא ההגנה לישראל להיווכח שהממשלה לא עושה הכל להחזיר אותו הביתה.  אני כבר לא מדברת על התדמית של פדיון שבויים שתיפגע ותביא לירידה במוטיבציה להתגייס ליחידות קרביות. זה להחזיר חייל שנשלח מטעמינו להגן עלינו וסופו עלול להסתיים כסופו של רון ארד.


הרבה אנשים חשים הזדהות וקירבה אל הילד הזה שנכנס ללב שלנו והגיע הזמן להחליט החלטה. לטוב או לרע ולהתמודד עם תוצאותיה כי אין לנו ברירה. הזמן של כולנו אוזל ובמיוחד של הילד שסוחב את כולנו על גבו.



תיק- מנגו



חמישי הקרוב יתקיים לילה לבן בתל אביב. השנה הזמינו אותי לסלון בלוגריות שבו כל בלוגרית תעשה פעילות משלה.
בדוכן שלי אמכור 20 פריטים בלבד חדשים לגמרי של מותגים שאין למצוא בארץ. כמו כן, אציב תיבת וידויים בנושא חטאי קניות ואת הוידויים העסיסיים אפרסם בבלוג.  עומד להיות ממש כיף במגדל שלום: מסיבת רחוב ופלסטיק לבן. שעות הפעילות שלי בדוכן הן תשע עד חצות. יום חמישי בלבד.

הסבר על סלון הבלוגריות הכללי


הפוסט הנבחר לייצג את הבלוג בפלסטיק לבן




אני מתרגשת לקראת יום חמישי ומקווה שאפגוש את כולכן שם!!!!




אאוטפיט: סנדלים+שמלת נקודות: קאלה, שרשרת פנינים- אוסף פרטי, תיק- מנגו.

4 תגובות:

  1. שמלה מעלפת! את נראית כמו בובה. מקווה שעד ראש השנה גלעד יחזור למשפחתו ויהיה להם חג שמח. מגיע להם. רעות

    השבמחק
  2. פוסט מלא בדברים שמאוד שונים האחד מהשני, אז אתחיל ואומר שהשמלה יפה ומחמיאה לך מאוד. בנוגע לתערכות הבובות, אני יכולה להגיד שהיא פשוט מזעזעת בעיני ואין לה שום קשר להעצמה נשית. הבובות עוצבו בחוסר טעם מוחלט ועל אסטטיקה בכלל אין מה לדבר. חלקן, למרות שהן מנסות להלחם בסטריוטיפים שוביניסטיים כאלה ואחרים, עושות בדיוק את ההפך וחבל.
    בנוגע לגלעד שליט, רק הערה אחת, הוא לא ילד, כי ברגע שהוא התגייס הוא הפך מילד לחייל ויש להבדיל אלפי הבדלות בין ילד לחייל. מקווה שהסיוט של מפחתו יגמר בקרוב.

    שבוע טוב,
    מיראל

    השבמחק
  3. שמלה באמת מקסימה!

    השבמחק
  4. רעות ואנונימי- תודה רבה.

    מיראל- יצא לי להיות בקניון עם 3 אנשים שונים ששותפים למחשבתך. אני מסכימה שרוב הבובות עוצבו בסגנון גרוטסקי והמטרה התפספסה. בחרתי להצטלם עם הבובות כדי להוסיף נפח לשמלה.
    יום טוב

    השבמחק