יום שישי, 2 ביולי 2010

לילה לבן ת"א 2010

אתמול היה אמור להיות אירוע חשוב לי ולבלוג בפלסטיק לבן.
הגעתי בשעה שש למגדל שלום להקים את הדוכן שלי כי בשעה שבע הפלסטיק כבר נפתח לקהל. סלון הבלוגריות היה אמור לכלול 10 בלוגים, בפועל היינו 3:
רעות מהבלוג all things girly girl love, אנוכי וצוות הבלוג/מגזין fashion snake. אני אציין שרמת ההשקעה בדוכן של כל אחת מאיתנו היתה מעל ומעבר!

המעצבים המשתתפים בשוק היו בקומה ראשונה ואילו הסלון שלנו הוצב בקומה שנייה ללא שילוט והכוונה.
בקומה השניה, קומת הסלון, הוצגה תערוכה יפה ורחבה על תל אביב. משונה שהמעצבים לא מכרו שם כי לאוהבי תרבות ועיצוב התערוכה היתה נחשבת לבונבון ויכלה למשוך עוד קהל לשוק.

הצלחנו להתארגן בעצמינו על שילוט ועדיין קומץ קטנטן של אנשים שעלה בעצם לתערוכה שהוצגה, לא הבין מהם שלושת הדוכנים ה"מוחרמים" האלה.
בפועל, כל האקשן היה בקומה הראשונה והאנשים הרבים שפקדו את השוק, הסתובבו וקנו למטה- נשארו למטה ואילו אנחנו היינו בגפינו בקומה השנייה. הסלון התברר ככישלון וכפספוס רציני וחבל.

לא היה מיזוג כלל בשתי הקומות של כל המתחם (כשל רציני), המעצבים המעולים היו אותם מעצבים כמו בפלסטיק הקודם וזו פעם ראשונה בחיי שלא קניתי שום דבר באף דוכן בשוק!!

אי לכך ובהתאם לזאת, קיפלתי את הדוכן בסביבות עשר (כי הדוכן היה פתוח בעצם משבע) 
והלכתי ל-ב-ל-ו-ת!

בהזדמנות זו אגיד תודה למאיר שהיה אחראי לוגיסטיקה ושינוע, למי שבא לבקר אותי, למי שהסתובב שעה למטה ולא הבין איפה אני ושלח לי SMS זועם, למי שרצה לבוא ואמרתי לו שהדוכן מקופל ולכל החמודות שזיהו אותי ונתנו לי פידבק על הבלוג.

אז הפעם, במקום וידויים של חטאי קניות כמו שהבטחתי יש המון תמונות:


אני ורעות מהבלוג all things girly girl love:



חמושה במניפה- היה מחניק כ"כ בלי מיזוג








דוכן קצבי במיוחד של ברזיל- היה אדיר





משטרת ישראל בפעולה (שימו לב לרולרבליידס)



הרוכבים הנועזים של המשטרה מנוותים את התנועה










צימחתי קרניים



מזל שיש מניפה- היינו להיט יחד. 



אלביס חזר (היה רע)



שבת שלום אהובות!

3 תגובות:

  1. היי מותק ! איזה כיף לראות את התמונות שלנו ביחד!
    הדוכנים שלך ושל מורגן היו מושקעים מעל ומעבר, וכאב
    הלב שהפוטנציאל לא מומש. אולי היינו יותר מדי טובים בשביל להיות בקומת המודחים. לפחות הכרתי שתי בנות מקסימות, אז רק בשביל זה היה שווה להתאמץ!

    השבמחק
  2. מזל שהשרותים היו בקומה השניה אחרת באמת אף לא הייתה עולה

    השבמחק
  3. מצטער על חלק מהתמונות הלא ברורות לא השתמשתי במצלמה הרגילה שלי :-)

    השבמחק