יום חמישי, 1 ביולי 2010

ALL YOU NEED IS PASSION



חופשת הסטודנטים שלי תתחיל בעוד חודש. עד אז אני במבחנים. בינתיים הגבר ואני מנהלים מו"מ בנוגע לבחירת מקום חופשתינו. הוא יודע בוודאות שהוא רוצה לטייל שבוע ברומא ועוד שבוע ביעד אחר. ואני? בא לי לטוס ליפן, לסין, לאירלנד, לברלין או לתאילנד עוד פעם.
יש לי כרטיס טיסה בחינם כי אבא שלי עובד אלעל אז כסף לא ממש משחק כאן תפקיד. מלבד הבחירה של יעד החופשה, העיתוי מעט בעייתי בשבילינו. בראשון לספטמבר אח של הגבר מתחתן ולשנינו מועדי ב' ועבודה שצריך לבקש ממנה חופש. לא קל לצאת לחופשה בקיץ.
מהו היעד החלומי שלכן?   שלי בוודאות איי סיישל או בורה בורה. ים טורקיזי, חול לבן ורך, עצי קוקוס, בלי טכנולוגיה כלשהי, דולפינים, שמש נעימה בלי הלחות של תל אביב, צלילה בשונית אלמוגים חדשה...הבנתן את הרעיון.




        אתמול אכלתי שוקולד BACCI ומתחת לשוקולד חיכה לי פתק (כמו בעוגיות מזל סיניות) ובו נכתב:

"Passion colours everything it touches"

משפט נכון כי אין דבר מדבק יותר משמחה ותשוקה.

ובכן, האאוטפיט היום מורכב מכל הדברים האהובים עלי: שמלה של PIOO PIOO שעלתה לפני שנה סכום של ארבע ספרות וכבר ויתרתי עליה עד שהגיע אירוע DRESS CODE וקניתי אותה בכמה מאות בודדות בלבד. תיק- טופשופ, נעלים- MISS L FIRE שהצגתי לכן את המותג בפוסט הקודם. שרשרת- ליאת גינזבורג.

הכל צבעוני, מיוחד ומלא השראה כמו שאני אוהבת. דווקא לצילומים האלה לא היה לי מצב רוח אז נהיה אומנותיים לרגע ונגיד שפניי חתומות משום שאני מגלמת בובה בתערוכה בקניון רמת אביב- היי בובה.


לפני המון המון שנים, כשעוד הייתי קונה באלנבי בגדים בשלושים שקל ורחוב שנקין נחשב אל בשבילי, אמא שלי אמרה לי שלבנות מלתחה מנצחת לוקח שנים. רק עכשיו נפל לי האסימון והבנתי את מלוא משמעות המשפט.
בעבר הרחוק, כל מה שרציתי היה לקנות המון בגדים בזול. חלקם היו טרנדיים מדי, "איכותיים" שלא החזיקו מעמד. כמה כסף זרקתי בתיכון על...חנויות כמו פנקי פיש, אודם, אלנבי 66. 

חבל שלא היתה לי אז את המודעות האופנתית שיש לי היום. ההבנה הזאת הכניסה אותי למחשבות עמוקות. זו לא חוכמה לקנות משהו טרנדי אם בסוף של יום הבגדים שלך לא משקפים את מי שאתה ואין לך את ה- ONE PIECE העל זמני שיבדל אותך מאחרים. אני מקווה שהבלוג שלי מצליח להוכיח את זה.

בעקבות התובנה, העברתי הלאה חלק מהארון ועכשיו אני בהחלט מפוקסת על המלתחה שלי. השארתי רק את הבגדים ששיקפו את הטעם שלי ועדיין בעיית הצפיפות בארון לא נפתרה.



הבובה הזאת מבליטה לי בצורה הטובה ביותר את השרשרת. בלינג בלינג לנצח




היום צפוי לי יום ארוך, גדול ומהנה. אני אהיה בסלון בלוגריות בפלסטיק לבן. תשע בערב עד חצות. אחד העם 9, קומה שנייה, דוכן PASSIONISTA. מתרגשת מאוד! תבואו להגיד שלום.
להתראות בערב.

16 תגובות:

  1. מהממת מהממת מהממת. השיער שלך מושלם. השרשרת מקסימה.

    השבמחק
  2. את ניראת מעולה. מאוד מסכימה עם עניין בניית המלתחה.
    לא מאמינה לקנות בגדים זולים שמפסיקים להיות טרנדיים אחרי שבוע. עדיף להשקיע בפריטים שנשארים לכמה שנים.
    מקווה לראות אותך היום.

    השבמחק
  3. אנונימי- תודה רבה על המחמאות.

    ספי היקרה אני מחכה לראות אותך בדוכן שלי. נתראה בערב. בניית מלתחה היא אכן אתגר.

    השבמחק
  4. אם כי אני אחזור שוב ואומר: בגדים זה לא הכל, מראה זה לא הכל- ואם לא הייתי מכירה אותך מחוץ לבלוג הייתי אומרת שלבנות אופי לוקח יותר זמן מאשר לבנות מלתחה ... אבל בהצלחה בדוכן!!!

    אהבתי את השילוב הצביעוני של הבגדים, בעיקר את הנעליים :)

    השבמחק
  5. wow את ג'ינג'ית יפה. אני חדשה פה וחייבת להגיד לך שאני מאוד נהינית לקרוא את הבלוג שלך.

    השבמחק
  6. קרן- בגדים ומראה זה לא הכל. כמו שאמרת, יש לי גם אישיות אבל אני פשוט נהנית מלהתלבש!! זה כיף לי.

    אנונימי- תודה על הפידבק.

    השבמחק
  7. השמלה הזאת שווה ביותר! יש לפיו פיו פריטים מנצחים!

    לגבי היעד האולטימטיבי - אני חולמת או על המלדיבים או על טוקיו. אני מקווה לטוס לשם עוד השנה לירח דבש..

    שרונה

    השבמחק
  8. פוסט חמוד אבל אני לא מסכימה כל כך עם האמירה שלא כדאי לקנות בגדים זולים- רוב הבגדים בארון שלי מחנויות יד שניה ומשווקים, הפריט הכי יקר במלתחה עלה לי 300 ש'ח וסגנון הלבוש שלי מאוד ייחודי. לא חסרים בלוגי יד שניה ווינטאג' שהבנות בהם נראות מעולה ועם סטייל אישי למרות שלא הוציאו אלפי שקלים על בגדים.
    אז כדאי שהכל יהיה בפרופורציה, אפשר לקנות בגדים זולים אם יש לך את העין למצוא את הפריט היחודי (וזה כישרון שצריך לפתח ולא לכל אחת יש). למי שאין את הכישרון הזה- על מנת לא להראות כמו אחת מהעדר, הייתי באמת ממליצה ללכת על בטוח ולקנות רק מעצבים. אבל מי שיכולה לקנות בזול ולהיראות מעולה- מצוין בשבילה.
    אני לא מדברת על טרנדים, אני גם נגד, אבל בואי נגיד שלא צריך להוציא 500 שקל על שמלה כדי להיראות מיוחד. לפעמים אישה צריכה בטחון עצמי לדעת שהיא נראית טוב וייחודי גם אם היא קנתה שמלת יד שניה בויצ'ו.

    חוץ מזה- בלוג חמוד מאוד יש לך, והשיער-מהמם.

    השבמחק
  9. ואגב- מה שיבדיל אותך מאחרים זה לא ה one piece העל זמני. ברור שזה כיף כשיש פריטים של מעצבי על בארון, אבל להיות שונה ומיוחד זה משהו אינהרנטי. אני למשל מכירה נשים מלאות סטייל שנראות מיוחד גם עם ג'קט מפוקס.

    it's all about the attitude

    השבמחק
  10. שרונה- אני מאחלת לך שתזכי להגיע למקומות שאת רוצה עוד השנה ושיהיה לך ירח דבש מטורף.

    אנונימי- תודה קודם כל על התגובה המושקעת. אבהיר את עצמי יותר טוב, בבגדים זולים התכוונתי לזולים באיכות: כאלה שהצורה משתנה או שיש נקודות בד מעצבנות או שהצבע דוהה אחרי כביסה אחת בלבד. זוהי היתה כוונתי וזה היה הארון שלי עד שהתחלתי לקנות בגדים איכותיים שמחזיקים אצלי בכביסה כבר כמה שנים טובות.
    וינטג' זה דבר אחר לגמרי, לא דיברתי על התחום הזה. אני אוהבת את הסגנון של פעם ואת מוזמנת להסתכל אחורה בפוסט של שאנל ו-SPOT &DOT.
    אני אשמח אם תזדהי כדי שאוכל לראות את הטעם המיוחד שלך. מכל אחד אפשר ללמוד משהו חדש.
    שתהיה התחלת שבוע נפלאה.

    השבמחק
  11. הי תמר,
    בתור אוהדת גינזבורג - השרשרת מהממת וגם שאר ההופעה. בהחלט ענינת טעם (: אני אישית מתחברת מאוד לסגנון הלבוש שלך שמאוד דומה לשלי וגם אני ג'נג'ית ! רציתי לשאול אם את כל הזמן עושה פאנים ? לבד או במספרה ? אני שוקלת לעשות גם אך לא בא לי התמכרות נוספת ....
    שיהיה שבוע מקסים !

    השבמחק
  12. אנונימית ג'ינג'ית יקרה, אני תמיד שמחה לפגוש עוד ג'ינג'ים! אני לא יודעת אם זו אגדה אורבנית שלג'ינג'ים יש המון שיער משאר הצבעים אבל לי..יש שיער עבה יחסית והרבה ממנו. לעשות פן בעצמי אני לא יכולה כי אני לא מצליחה להשתלט עליו וזאת האמת. אז אני הולכת למספרה כי אין לי ברירה.
    פעם בשבועיים שלושה אני עושה פן וביומיום אני עם שיער אסוף. אני מבינה אותך מאוד, גם לי לא בא עוד התמכרות בזבזנית. יום טוב!

    השבמחק
  13. הי תמר,
    זו שוב אני הג'ינג'ית ... לי אין שיער עבה (לצערי) אבל החלטתי ללכת על הטבעי ולגוון בתסרוקות ובאקססוריס שמסביב (: מדהים אותי החיבור הזה של ג'ינג'יות או שהוא קיים והוא מעולה ברמות או שמדובר בריחוק עצום ... מה דעתך ?
    אני קוראת הרבה בלוגי אופנה ואני חייבת לציין שלשלך אני מתחברת מאוד (זה ממש לא קורה לי עם הרבה בנות שכותבות על אופנה וחושבות שהן מבינות)
    יום קסום !

    השבמחק
  14. אנונימית ג'ינג'ית: בצד ימין למעלה בתחילת הבלוג יש קטגוריית קוראים. תלחצי על ה"עקוב" וככה תוכלי להירשם כעוקבת. צריך למלא דואר אלקטרוני ועוד כמה פרטים.
    את צודקת בקשר לחיבור בין ג'ינג'ים. חשבתי לכתוב כאן בבלוג איזה פוסט הומוריסטי על ג'ינג'ים. מה את אומרת?

    השבמחק
  15. השמלה של פיופיו מקסימה..
    שתהיה לך חופשה נעימה!

    השבמחק
  16. קסום! פשוט קסום. כל כך מתאים לשער שלך.
    אני גם מסכימה עם זה שבגדים יקרים נשארים גם לאורך זמן.

    השבמחק