יום שלישי, 24 באוגוסט 2010

המלשינה חוזרת- כי דברים טובים לא שומרים בלב



נמאס לי מחום יולי אוגוסט. זו רק אני או שהחום הזה השנה מגיע לשיאים חדשים?! לפני שבועיים נשברתי והדלקתי לראשונה מזה חודשים את המזגן בחדר אחרי שהמאוורר לא הספיק לי. התוצאה? צינון וקירור עד לכדי רמה של צרידות. אני לא אוהבת להרגיש כאילו תקוע לי מסור בגרון.



אתמול היה אמור להיות יום חופשי מעבודה, אותו רציתי לנצל לסיום מטלות רבות ומפגש עם חברות. בפועל, תקלה ברשת האינטרנט הביתית סחטה ממני את רוב שעות היום. ביליתי בחברת "תומכים ויועצים" למעלה מחמש שעות בטלפון, קניתי מודם חדש ו..הבעיה השתפרה- האינטרנט חזר לשכון במחשב הנייח אבל שני הלפים שלי נותרו עזובים. אני מקווה להביא לסיום הפרשה עוד היום לפני שאיאלץ לקרוא לטכנאי.
החוויה הזאת גרמה לי לחשוב על טיבם של שירותי תמיכה טכניים ושירותי לקוחות. לאחר שהועברתי ממחלקה למחלקה במשך שעות ובתור אחת שעוסקת במתן שירותי תמיכה לטסים לחו"ל ולכלל אוכלוסיית נתב"ג, הגעתי למסקנה שדרושה לנו סדרת טלוויזיה חדשה בסגנון "דקסטר". רק שהפעם הוא יתמקד בטיהור אנשי שירות לא יעילים או לחילופין בטיהור אנשים נודניקים ומציקים שאינם מכבדים את איש השירות שמולם. מעין סופרמן שישמור על שפיותינו בעולם שמצריך מומחיות, מקצועיות וגינונים.
אני בטוחה שהתקלה המזערית שהתחלתי איתה את בוקר אתמול, סובכה שלא לצורך ויומי יכול היה להיגמר אחרת.



מדור המלשינה שלי לא כיכב כאן הרבה זמן. רק אזכיר שאין לי רווח מפרסום ההמלצות.
המלשינה- כי דברים טובים לא שומרים בלב:


1- אתחיל עם המלצה להתחבר לדף של "אפרודיטה" בפייסבוק. לעיתים קרובות מאוד, הם פותחים בפעילויות ומבצעים נושאי פרסים. לא לנשים בלבד, גם גברברים נקראים למשימות שם. אני זכיתי בעבר בחזייה ובתחפושת. כדאי להיות עירניים כי כשיש פעילות, יש גם התנפלות.
לאפרודיטה בפייסבוק



2- בשבועות האחרונים, נהייתי פעילה באתר ההחלפות הרשמי של ישראל: ALLBO. העיקרון הוא פשוט- מעלים לאתר תמונות של דברים שאינם בשימוש או שלא צריכים, מוצאים פריטים חדשים שאוהבים ומבצעים את ההחלפה בדואר רשום. חברות שלי התמכרו לרעיון ולאתר, אני פחות כי רוב הדברים שם לא לטעמי אבל כשיש מציאות כמו ג'יפ, טבעת יהלומים ולואי ויטון מקורי- האתר עולה באש. אני מדמה את הפעילות באתר למחול שדים של החלפות, צריך להתמקח וצריך לעמוד על טיב הפריטים המוחלפים.
תמורת שמלה קיבלתי 5 מוצרים חדשים של MAC ! ותמורת כמה חולצות קיבלתי תיקי וינטג' מיוחדים. תמונות בקרוב.
לאתר אולבו



3- כבר המלצתי ואמליץ שוב, אתר גרופר! לאחרונה הוא הפציץ עם העסקאות שהוצגו בו: הלבנת שיניים, שוברים לנועה של ניק צוק וריבר, ספא וטיפולי פנים והכל במחירים שזולים בעשרות אחוזים. האתר מציג עסקאות זולות בהסתמך על כח הקנייה שלו ולכן כדאי להצטרף על מנת שכולנו נרוויח.
לאתר


האאוטפיט שלי צבעוני במיוחד להעלאת המורל! נתחיל:
 קשת: אי.ביי,
 שרשרת :Eclectic Eccentricity Jewellery    
 גופייה: קאלה,
 חצאית משי-ASOS,
צמיד: מיכל נגרין,
נעליים: ALL BLACK מבוטיק שושו,
תיק: מנגו.


תודה להדס כהן על התמונות! אני מתה עלייך.

 

אוהבת.

10 תגובות:

  1. תמי, הבלוג מהמם! הפוסט מקסים! ואת מדהימה!!! האאוטפיט הפעם יצא ממש מדליק, ואני מזילה פה ריר על כל הפריטים :)

    נ.ב. התקלה שהייתה עם התגובות עברה ועכשיו הכל בסדר

    השבמחק
  2. החצאית שלך מדהימה. אגב, היא לא סתם חצאית של אסוס, היא של מעצב די נחשב בשם 'מנוש' (כן, אני יודעת, בעברית זה נשמע קינקי). העיצובים שלו בד"כ נמכרים במאות פאונדים אז חתיכת מציאה תפסת לך שם.

    השבמחק
  3. לוק מהמם ופוסט מאוד מעניין!

    מסכימה איתך לגבי השירות. לעתים קרובות השירות הוא מאוד לא מקצועי וכנראה שהתרגלנו לכך שהוא לא מקצועי כי לאנשים אין בכלל סבלנות, הם ישר מתחילים לחשוב ש"דופקים" אותם ומתחילים להתעצבן. דיברתי עם מישהי מתחום המלונאות והיא אמרה שחלק מהבעיה היא שנותני השירות הם בד"כ חיילים משוחררים, חבר'ה צעירים שלא מפנימים את איכות השירות שהם צריכים לתת. זו בעיה כ"כ מורכבת שבאמת רק דקסטר היה יכול לפתור ;)

    השבמחק
  4. YAFUTOO- תודה רבה.

    נועהלה- תודה תודה תודה. מתגעגעת.

    לובה- תודה רבה. ראיתי את המחיר הראשוני והלסת שלי נשמטה.

    Lookinfab- שמחה לראות שאנחנו באותו ראש. התגובה שלך הכי הצחיקה אותי.

    השבמחק
  5. תמרינדי שלי
    הרבה זמן לא הגבתי..
    אבל אני קוראת אדוקה של הבלוג זה בטוח!
    התמונה הראשונה בפוסט הזה מדהימה!!Like
    סחטיין על הדס! גם אני רוצה להשתלב בצוות הצילום
    וממש מתבאסת שזה לא קרה עדיין אבל אני מסרבת לאבד תקווה..
    כיף לקרוא את ההמלצות! אני כבר רשומה לאתר ההחלפות אבל לא הספקתי לפשפש בארון ולראות מה אצלי יכול אולי להפוך מישהו למחליף מאושר.. מקווה שאמצא לזה זמן בקרוב. גם אתר גרופר פתוח אצלי ממש ברגע זה ואני תיכף אציץ בו.
    אני אסיים פה, בתקווה לימים פנויים יותר, בהם נוכל לעשות דברים שרצינו לעשות יחד, בינהם מיכל נגרין, צילומים ועוד (במיוחד כאשר העניין המשפחתי שלנו יקבל תפנית חיובית בקרוב אאאמן..)
    :) דפנוליסטה (:

    השבמחק
  6. אוי רציתי להזמין את השרשרת הזו כ"כ הרבה זמן!!
    יש לנו טעם דומה ;)

    השבמחק
  7. אאוטפיט מקסים. במיוחד הנעליים. איפה הבוטיק הזה שקנית אותן בו וכמה הן עולות?

    השבמחק
  8. מקסימה ומהממת שחבל על הזמן :)

    נשיקות
    שרונה

    השבמחק
  9. דפנה- שמשפחתך תזכה לבריאות ואריכות ימים.
    אני מקווה שנספיק את כל התוכניות עד לנסיעה שלך!

    מאיה- למה לא להזמין?!

    אנונימי- הבוטיק נמצא ברחוב טשרניחובסקי והנעליים הללו אזלו מזמן..

    שרונה- תודה רבה.

    השבמחק