יום ראשון, 29 באוגוסט 2010

PASSION FOR LIFE

בשישי בבוקר היתה לי פגישה עם מעצבת תכשיטים מוכשרת לגבי שיתוף פעולה עתידי בינינו. הכרנו לראשונה כשהמעצבת פנתה אלי ביריד מעצבים ואמרה שהחזון שלה לעיצוב הוא לעצב לבחורות שלבושות כמוני.



אחרי הפגישה נפגשתי עם אחי ואבי לארוחת צהריים במסעדת השף "שגב", המסעדה הכי אהובה עלי בארץ. חגגנו את החזרה מדרום אמריקה של אחי בשילוב עם יום הולדתו של אבי. 
אני אוהבת את שגב מכמה סיבות:
1- עיצוב המסעדה נראה כמו רחוב ישן בתל אביב.
2- עיצוב המנות הוא לא פלצני אבל מושך את העין, אם זה בצלחות המוגשות לשולחן או בסידור האוכל בצלחת.
3- האוכל טעים להחריד ומושקע.
4- בקיצור ביקור בשגב זו חוויה.




כשיצאנו מהמסעדה, נתקלתי בפסל הסביבתי הצבעוני הזה והחלטתי שהוא יהיה רקע מצוין לתלבושת היום.
תודה לאחי על התמונות.


אני לא יודעת מה איתכם, אבל תיכף תתחיל תקופת החגים וכבר עכשיו אני מרגישה את אווירת השמחה באוויר. את הניקיונות לראש השנה אתחיל בימים הקרובים כדי שהבית יהיה מבושם מניקיון וחגיגיות!


בחמישי בערב, יצאנו הגבר ואני לסינמה סיטי לצפות בסרט "בלתי נשכחים". היו לי ציפיות גבוהות לגבי תוכן הסרט מפני שכל הכוכבים הגדולים והטובים מופיעים בו: סילבסטר סטאלון, מיקי רורק, ברוס ויליס, ג'ט לי, ארנולד שוורצאנגר ועוד. לא התאכזבתי. היה אקשן, פעולה ופיצוצים כמו שאני אוהבת. בהחלט מומלץ!!


אאוטפיט: חולצה: אורבן אאוטפיטרז,
חגורה וחצאית: קאלה,
סנדלים: עמנואל,
שרשרת: מיטל טולדו,
תיק: JUICY COUTURE.

החולצה הזאת היא אחת האהובות עלי בגלל קולר הפיטר פן שלה. מה גם, שהיא ניטרלית ויכולה ללכת עם כל דבר שאתאים לה.


להתראות.

תגובה 1:

  1. אאוטפיט מקסים!
    בהצלחה בשיתוף הפעולה עם המעצבת :)

    השבמחק