יום רביעי, 8 בספטמבר 2010

ערב ראש השנה


את ערב ראש השנה אני חוגגת במקום מיוחד ומהנה. מקווה שזה יהווה סיפתח מושלם לשנה החדשה.


שנה טובה לכל קוראי ועוקבי הבלוג.
שנה טובה לכל מי שפגשתי בעקבות הבלוג.
שנה טובה לכל מי שעומד לעשות שינוי חיובי בחייו.


שנמצא את הרוגע ואת השלווה


שנשאף וגם נגיע הכי גבוה שאפשר

שנזכה לעשות מישהו מאושר

שנאהב עד הסוף ונהיה נאהבים





שתהיה שנה של התחלות מרגשות, הפתעות נעימות והגשמה עצמית.

שתתחילו כל יום בחיוך.



שתהיה לכם סתם.... שנה מוצלחת שכזו.





שנה של "מציאות" ובניית מלתחה נבונה לכל הפשיוניסטיות.


באהבה,
תמר.




שמלה- PETIT A
שרשרת- מיטל טולדו
נעליים- שומייקר
תיק- MAYA SHALEV
בלון- מתנה מהגבר. תסתכלו בפוסטים הקודמים.

8 תגובות:

  1. תמי התמונה עם הקלוזאפ על הפנים שלך, שרואים את השרשרת והקשת... את פשוט מהממת!!!!!!! וואו!!!! תמונת פרופיל ומיסגור ענק בחדר! :) :)
    מאחלת לך שנה מדהימה ורק אושר ושיהיה לך הכי כיף שבעולם בכל דרך שתלכי בה :)
    אוהבת
    אני

    השבמחק
  2. שנה טובה! אני מאוהבת בתמונה השלישית :-)

    השבמחק
  3. תמונות חמודות! שנה טובה :)

    השבמחק
  4. התמונה השלישית מלבבת לאללה (;

    השבמחק
  5. זאת הפעם הראשונה שלי בבלוג שלך, ואני ממש אוהבת אותו, אז אני עוקבת אחרייך (;

    השבמחק
  6. בנות יקרות- המון תודה מקרב לב על התגובות המלבבות.
    לקוראות החדשות- ברוכות הבאות ושנה טובה.

    השבמחק
  7. השמלה הזאת מדהימה! את נראית מדהים,
    שנה טובה שתהיה לך!

    שרונה

    השבמחק