יום שישי, 8 באוקטובר 2010

הפתעה ברחוב

לפני יומיים חזרתי הביתה מבילוי בחמש בבוקר וגיליתי שבמהלך הלילה, בדרך פלא נתלה על כל מכונית בשכונה בלון ירוק. הייתי בטוחה שהצופים השכונתיים אחראים לזה (מתאים להם) אבל להפתעתי היה מדובר בפרסומת למכון דיאטה. הסלוגן על הבלון: "התנפחתם בחגים? חייגו אלינו".
המחזה היה יפה, בגלל זה צילמתי אותו וגם כותבת עליו כאן. לדעתי מדובר בשיווק גאוני. לא עוד פלאיירים מלכלכי סביבה וכורתי עצים שמוצאים את דרכם לפח מחזור דפים במקרה הטוב. השימוש העכשווי הוא באלמנטים שתורמים ליופי הסביבתי, שמטרתם היא לעשות משהו חיובי לטובת הכלל.

מספיק היה לראות את פני המשכימים כדי להבין שהקונספט והסלוגן הקומי עשו את שלהם.







אינכם יודעים זאת אבל הסיבה למרווחים הארוכים בין הפוסטים בבלוג לאחרונה מקורה בטיולים בברצלונה ובפראג.ה-PASSIONISTA טיילה, שוטטה, קנתה וטעמה מכל הבא ליד. את אווירת החגים הפסדתי כי לא הייתי בארץ אבל כן הספקתי לבקר כמה שבועות בחו"ל ולעשות את מה שאני הכי אוהבת- להינות מהחיים.

את התמונות מברצלונה ראיתם ואהבתם לפי התגובות אבל לא את של פראג אז הפוסט הבא יוקדש לתמונות מפראג ולאחר מכן אעבור לפרט קצת על רשמים, חוויות והשוואות מהמקומות המדהימים הללו.

שבת שלום.












2 תגובות:

  1. אהבתי! דרך גאונית ודי זולה למשוך תשומת לב. גדול!

    השבמחק
  2. מותק התגעגעתי!!!
    רוצה תמונות מפראג ואנחנו צריכות להפגש לצלם אותך.
    לא שאני רוצה להרוס לך את השמחה, אבל בלונים יוצרים הרבה יותר זיהום סביבתי מפליירים, גם כי הם עשויים גומי שאינו מתכלה וגם כי בגלל הרוחות הם רובם מגיעים לים ושם נאכלים ע"י צבים, דולפינים וכ"ו ... אז אמנם זה יפה אבל זה לא באמת מועיל לסביבה (וכן אני יודעת שאני מבאסת)

    השבמחק