יום חמישי, 11 בנובמבר 2010

עוד יום (מעולה)

לפני כמה ימים קרן התקשרה לספר שהזמינו אותה ליום כיף במספרה ושהיא מזמינה אותי להצטרף אליה. שתינו לא ידענו בדיוק במה מדובר מלבד שזה כרוך בטיפול חדשני בשיער. הגענו למספרת ארז ישראלי ברמת חן שברמת גן. המספרה מעוצבת יפה, גדולה ומרווחת. ארז המעצב אבחן את הבעיות שיש לשיער המלא שלי ואת מצבו באופן כללי וכך הוחלט באילו מוצרים הם ישתמשו לטיפול שלי. גם לקרן נעשה אבחון והיא קיבלה מוצרים שונים לגמרי משלי.



כיף להתפנק וכיף שמטפלים בי ובסופו של הטיפול אני יצאתי עם שיער מרוענן וקרן יצאה דומה לכוכבת קולנוע מהוליווד. ניסיון העבר גרם לי לפחד מספרים ובעיקר מכאלה שקוראים לעצמם מעצבי שיער אבל אולי כשאעזור אומץ אגש לארז וגם אני אראה כמו כוכבת קולנוע.




המוצרים שנכללו בטיפול לשיער שלי- שמפו, מרכך ומסיכה שייכים לחברת קרסטס. להפתעתי ולשמחתי קיבלתי אותם במתנה הביתה. לא דוגמיות מסכנות אלא את הדבר האמיתי. מניסיון קודם עם מסיכה לשיער מלא של החברה אני יכולה לצפות שגם המוצרים הללו יהיו איכותים. בעוד כמה ימים אכתוב פוסט על הנסיון האישי שלי עם המוצרים. אהיה כנה לחלוטין בו. בינתיים בתמונות אפשר לראות שהשיער שלי חלק להפליא, לא נראה יבש כלל ומבריק.








השבוע פורסם שהחל מינואר כל חבילה מתחת לחמישים דולר אשר תישלח לארץ, תחויב בדמי עמלה ומכס בסך של עשרה דולרים. למה? כי חברות השילוח וביניהן דואר ישראל רוצות לקבל נתח מהקניות שלנו. אין הצדקה הגיונית לאגרה המיותרת הזאת. עד עכשיו היה נהוג שחבילות מתחת לחמישים דולרים אינן מחויבות במכס כלל. הגזרה הזו תפגע מן הסתם באלו שמזמינים תרופות, ציוד, מוצרי צריכה שונים דרך האינטרנט. אין זה אומר שהטיפול בחבילות יהיה מהיר יותר או שהדואר יפסיק לאבד לי חבילות או שתוספת התשלום הזאת תתרום לי במשהו. בעצם נשלם מכס על דבר שמלכתחילה הגיע לנו ושהיה קיים במשך שנים ומבלי שנקבל איזשהו ערך מוסף בתמורה לתשלום. פראיירים אנחנו לא. להצטרפות למאבק:
חתימה על העצומה

בבקשה הפיצו לאחרים ותחתמו בעצמכם.

זה לא סוד שאני מזמינה כל דבר אפשרי דרך האינטרנט והסיבה לכך נעוצה בראש ובראשונה בחיסכון כלכלי. מי שלא בקיא בהזמנות מחו"ל לא יבין זאת ואולי גם יטיל ספק בדבריי אבל אני חותמת לכם שיש פער של עשרות אחוזים בכל הזמנה שאני מבצעת. הקנייה הופכת למשתלמת עוד יותר בתקופות הסיילים.
אני חושבת שמי שכבר נכנס לעניין ההזמנות מחו"ל ומודע לכסף שהוא חוסך בדרך זו ולמגוון האפשרויות העומדות בפניו, לא יוותר על המשלוחים שלו. זה פשוט ירתיע אחרים מלנסות ואולי זאת המטרה הסמויה העומדת מאחורי הגזרה הזו: להשאיר את הקונים הישראלים בתחומי הארץ. כמו שאומרת חברתי שרונה ראובני: השמלה הכי מכוערת באסוס עדיין שווה יותר מכל המבחר שיש לשמנות בארץ.


6 תגובות:

  1. אווווו! יפה יפה! ימי פינוק הם דבר מצוין לכל הדיעות :-)

    השבמחק
  2. אני משתמשת גם במוצרים של קרסטס והם מצוינים! הץיק שלך ממש יפה וגם הנעליים. לא ציינת מאיפה הם.

    השבמחק
  3. גיברת קאופמן- זו היתה אהבה ממבט ראשון!
    שרונה- אפשר לארגן יום פינוק משלנו.
    רוני- התיק ממוצא צרפתי והנעליים מחנות בשנקין.

    השבמחק
  4. קודם כל היום שלך במספרה נשמע כייף ביותר - מקנאה בטירוף!!!
    מתה על החולצה שלך...
    וחייבת להצטרף למאבק נגד תשלום מס/עמלת שחרור על החבילות המגיעות מחול - זאת פשוט חוצפה!

    השבמחק
  5. אני מצטרפת למאבק שלך. אני בדר"כ לא נוטה לסמוך על עצומות כאמצעי יעיל לשינוי, אבל במקרה הזה, גם אם זה לא יעזור, אני את שלי עשיתי. אין ספק שמספרה זה קודם כל הספר, ואם את מבסוטה על ארז ועל הטיפול המסור שהוא נותן אז זה הדבר העיקרי.

    השבמחק