יום שלישי, 30 בנובמבר 2010

כוכבת ליום

הזמן האחרון זימן לו כמה הפתעות בשבילי:

** ביום חמישי האחרון התפרסמה כתבה בוואלה אופנה שבה הופעתי: אלבר, חכה לי
המון המון אנשים הפתיעו ופירגנו וזכיתי לתגובות חמות ואוהבות ביניהן היתה אחת שאמרה שאני מזכירה לה את אמה מ- GLEE ועוד ועוד. תודה לכולם שחיממתם לי את הלב.

** שרונה ראובני, שעד לפני חודשיים היינו זרות לחלוטין, הפתיעה אותי בכך שבחרה לתת לי בפעם הראשונה בהיסטוריית הבלוג שלה את פרס בלוג החודש!! תודה לשרונה על המחשבה, הכבוד וההערכה שנתת לי. ריגשת אותי מאוד!


כתבה נוספת התפרסמה והופתעתי לגלות דווקא את הפריטים שלי מאתר ההחלפות מככבים בה. אם הייתי יודעת שתמונות שלי יגיעו לאתר של YNET הייתי משקיעה קצת יותר. בכל זאת הובכתי למצוא את השטיח המהמם שלי מככב.

כתבתי כאן בעבר שאצלי במטבח אין פלסטיק. רק פיירקס וזכוכית. זה נחשב הרבה יותר בריא, במיוחד כאשר מחממים במיקרוגל. גם בקבוקי פלסטיק אין בנמצא אצלי ואני משתמשת רק בבקבוקים אורגנים רב פעמיים.
ביום שבת אני והגבר אכלנו צהריים במסעדת קורדיליה של ניר צוק. הזמנו בקבוק סן פלגרינו גדול וקיבלתי סן פלגרינו משודרג במהדורה מוגבלת של בית אופנת העל הכי אהוב עלי: מיסוני!!! יש לי 3 שמלות של המותג! הבקבוק הזה ידע בדיוק לאיזה שולחן להגיע.



וסימן ההיכר של מיסוני- הזיגזג:


ראו חברות המשקאות ששיתופי פעולה בינם לבין מעצבי אופנה פוריים ומניבים רווח ואימצו זאת בחום. כך הגיע לידיי בקבוק מי EVIAN במהדורה מוגבלת שעיצב המעצב איסי מיאקי.
EVIAN  נחשבים מעט אקסלוסיביים מאשר הסן פלגרינו ולכן למי שלא מכיר אספר שמדובר במים מהאלפיים הצרפתיים.  בניגוד לפלגרינו, הם לא מוגזים.


שימו לב לפרח המצויר המסמל את מקור החיים- הנעורים כמים מינרלים טבעיים. צבעי הפרח: ורוד, ירוק, תכלת וצהוב מבוססים על צבעי המגנה היפנית ומוסיפים המון חיות לבקבוק. הוספתי לתמונה את בובת הקוקשי היפנית שלי. היא נדירה מאוד מפני שהיא כולה לבנה.


חברה שחיפשה את הבקבוקים הללו בסופר חזרה בידיים ריקות. הם משווקים רק בחנויות יין ובוטיקים. נחמד לאסוף פריטי אופנה.
 חברתי היקרה דפנה טסה לה היום לדרום אמריקה ונפרדנו בשסן צילומים מרתוני ממש. אני לא יכולה להעיד על התמונות של עצמי ולכן אתן לכן לשפוט בהמשך...

בוחרת להיפרד מכן בשיר שמשרה עליי אופטימיות:


צולם בתחנת אוטובוס אי שם ברחבי צפון תל אביב.

3 תגובות:

  1. איזה חמוד אלכסנדר על העץ!

    שמחה ששימחתי אותך, והבקבוקים האלה ממש נחמדים. את אתר אולבו אני לא מכירה ונראה לי שכדאי שלא אכיר גם..

    השבמחק
  2. פוסט מתוק מאוד.
    לא ראיתי עדיין את ההופעה שלך בוואלה אופנה, אבל עכשיו הצבעתי לך. התלבשת מקסים ועם הרבה צהוב.
    גם הבקבוקים מגניבים!
    נשיקות

    השבמחק
  3. שרונה- אתר אולבו מיועד לאנשים עם המון זמן פנוי. אני יצאתי משם. זהירות זה ממכר.

    ספי- שמחה שאהבת את התלבושת!

    השבמחק