יום רביעי, 1 בדצמבר 2010

חנוכיה יפה לי יש

כמה מעלות על חנוכה:
1- אף פעם לא הייתי בפסטיגל!
2- כן הייתי במיליון הצגות אחרות מידי שנה.
3- אם היתה לי ילדה, כנראה שהיינו הולכות השנה ל-101 כלבים וגנבים.
4- לא סובלת סופגניה עם ריבה. 
תמיד חשבתי שהריבה לא מאושרת להיכלא בתוך כדור בצק.
5- מתה על הסופגניות המיוחדות של רולדין!
סופגניה צריכה להיות סנובית.

כמידי שנה, אמי תתחדש בעוד חנוכייה ותוסיף אותה לקיר החנוכיות המשפחתי. הקיר מסוגנן בכמה סגנונות שהעתיק הוא הדומיננטי מביניהם  אבל השנה נתחדש דווקא בחנוכייה "מודרנית".





























המדהימה מכולן לסוף:


צולם בחנות מוזיאון ארץ ישראל ברמת אביב.
במהלך הביקור בחנות, פגשתי באומנית שיצרה את אחת מהחנוכיות הנ"ל. היא הסתקרנה לדעת מי אני ותבעה לדעת איך אופנה מתקשרת ליצירות קרמיקה.
הסברתי בפשטות שאופנה זו דרך חיים ובוודאי שאינה מסתכמת בלבוש. כמו שאני בוחרת בביגוד "להחיות" את יומי, כך גם בית יכול להשרות שמחה ורוגע אם יאובזר נכון. לא סתם בחרתי בשם PASSION לאפיין אותי ואת הבלוג.
אני שואבת אנרגיות טובות מדברים יפים וכשהויטרינה מלאה ביצירות אומנות נחמדות- זה אושר!

שיהיה לכן תמיד אור בלב ושמן לנפש.

2 תגובות: