יום שבת, 4 בדצמבר 2010

עדכוניישן

אם אתמול ושלשום נדבקתי לטלוויזיה, היום אני קצת מתנתקת ומקווה לטוב ושהטירוף ייגמר.

לפני כמה פוסטים הבטחתי לכן דיווח מהימן על ההתנסות שלי עם מוצרי חברת KÉRASTASE PARIS. כזכור קיבלתי במתנה שלושה מוצרים מהסדרה החדשה של החברה NUTRI – THERMIQUE.

הסדרה מיועדת לטיפוח שיער יבש. החידוש טכנולוגי הוא במרכיבים פעילים שעובדים הכי טוב תחת השפעת חום ומאפשרים להחדיר ולשמר את מרכיבי ההזנה בשיער לאורך זמן רב.
מה זאת אומרת תחת השפעת חום? בבית- לחפוף עם מים חמים של 35 מעלות כמו בהוראות, במספרה- לשבת מתחת למקור חום במשך כמה דקות.

כבר מעל שבועיים אני משתמשת במוצרים שקיבלתי ומרוצה עד לב השמיים. נראה שהשיער זכה ל"רענון". השיער מלא ברק, קל לסידור, נעים למגע וריח המוצרים שדומה לריח כיפי של מספרה מלווה אותי ימים שלמים.
אני כבר לא חייבת לחפוף כל יום כי התוצאות נשמרות לכמה ימים!

הסדרה כוללת 3 מוצרים: שמפו לשימוש יומיומי. מחיר לצרכן: 117 ₪ ל– 250 מ"ל. מסכה טיפולית מחיר לצרכן: 250 ₪ ל– 500 מ"ל. מרכך לטיפוח יומיומי מחיר לצרכן: 148 ₪ ל– 200 מ"ל.
מהניסיון האישי שלי, השיער העבה שלי זוכה לטיפול הכי טוב דווקא משילוב השמפו והמסכה.
אומרים שהשיער הוא הכתר שמעטר את ראשינו. הטיפול במספרה של אלי גרם לי להבין שיש נכסים שחייבים לתחזק. כשחברה כבר ביקשה המלצה על ספר, ידעתי למי להפנות אותה...

כתבתי כאן לא מזמן שאני מחפשת תיק מנומר שיראה יוקרתי ויהיה מספיק גדול כדי להכיל את לפי הלפטופ. מצאתי בקניון רמת אביב תיק קלאץ' בגודל של תיק איפור קטן, הוא מנומר ומעור, יוקרתי מאוד, מעוטר בפרח קטן ועולה רק 3500 שקלים. התיק חלומי, לא מתאים לצרכיי ויקר אבל זה עדיין לא מונע ממני לחשוב עליו. בינתיים אעדכן שהחיפושים נמשכים..

במקביל פתחתי בחיפוש נוסף. אין לי קרם יום מושלם שאני יכולה להגיד שהכי מתאים לי מכולם. העור שלי משתנה בתדירות רבה ובכל פעם הוא נזקק לצרכים אחרים. מסיבה זו, אין לי קרם יום קבוע. שני אתגרים עומדים בפניי:
דיילות יופי "שאפתניות" שמשננות לעברי: את עוד תודי לי.
חוסר בהחזקת דוגמיות אצל החברות היוקרתיות. הן תמיד בטוחות ששמן מדבר בעד עצמן ולא לכל אחת השם שלהן מתאים.
אשמח להמלצות.

מעשה בחולצה שראיתי בקניון רמת אביב (אחד הבתים שלי), היא עלתה 650 שקלים. במקרה מצאתי אותה באתר החברה ב160 שקלים והזמנתי אותה. לא יודעת מה קרה אבל אהבתי אותה יותר כשהיא עלתה 650 שקלים, עכשיו היא "נראית פשוטה"... חברה אימצה את התגובה שלי והחליטה לבסס אותה בסמינר הסופי בתואר שלה. תמיד ידעתי שאני מושא לניסוי מדעי.
קחו שני מוצרים דומים שעושים את אותה הפעולה, אחד יקר והשני זול. למה יש לנו הנטייה לשייך תכונות טובות למוצר היקר (הוא איכותי, עמיד, אמין וכו') ולחשוב שהמוצר הזול יותר הוא תוצרת סין ולא יחזיק מעמד הרבה זמן?
מדוע אנחנו מסתנוורים ממחירים וממותגים?

חומר למחשבה...


4 תגובות:

  1. טוב לדעת! תמיד צריכה מוצרים לשיער....מכורה...

    השבמחק
  2. גם אני משתמשת בהם מאז הביקור במספרה והשיער ממש מבסוט :)

    השבמחק
  3. המוצרים של KÉRASTASE מעולים בדרך כלל, אני משתמשת במוצרים לשיער שלהם בשנה האחרונה. האמת שחברה שלי מביאה לי מפריז, אז זה לא חכמה... בארץ המחירים בשמיים. "מקור חום" בבית יכול להיות גם מייבש שיער על חום נמוך.

    השבמחק
  4. מרינה- עם תלתלים כמו שלך חייבים את המוצרים הכי טובים. גם אני הייתי רוצה תלתלים משלי..

    גיברת קאופמן- בהחלט היה ביקור מעולה במספרה של אלי. אני מאוד נהניתי. קראתי את הפוסט שלך בנושא.

    איפור מקצועי- בפעם הבאה שחברה שלך בפריז...דברי איתי. אני אשמח למותג מסוים משם.

    השבמחק