יום שני, 6 בדצמבר 2010

מרחב

על רקע מוזיאון העיצוב בחולון דפנה צילמה אותי. יש לי כמה צלמים קבועים בבלוג והשוני המרכזי מתבטא במינים. כאשר בנות מצלמות אותי, הן תמיד ישימו לב לפרטים הקטנים (אם הפפיון עקום או לא) וידברו וידריכו. הגברים לעומת זאת, באים לתקתק את העבודה וללכת.
הפעם זאת הפקה עם משחקי אור וצל במרחב. תהנו.




















את השמלה קניתי בבוטיק +A לפני שנתיים שלוש ויש מאחורי הקנייה הזאת סיפור. מדדתי אותה בחנות, המחיר היה מעבר למה שתכננתי להוציא באותו יום ולכן המשכתי הלאה. הוזהרתי שיש רק 3 כאלו ברשת. כעבור יומיים עדיין המשכתי לחשוב על השמלה והתקשרתי לחנות בכדי לבקש שישמרו לי את השמלה בצד. אני רוצה אותה. נעניתי שהדגם אזל בכל הרשת ולא יזמינו עוד. לא התיאשתי, עשיתי סבב טלפונים לשאר החנויות וזכיתי לאותה תשובה.
כעבור חודש ביקרתי שוב בחנות ולהפתעתי מצאתי את שאהבה נפשי נחה לה בין הקולבים ומחכה לי. מסתבר שהיה בלבול במחסן...
השמלה מושכת תשומת לב כמו בנות 16 לעוז זהבי. יום שישי אחד טיילתי בדיזינגוף עם חברה וכל דקה (על השעון), לאיזו חנות שלא פקדנו, מישהי נתנה לי מחמאה או שאלה מהיכן השמלה . גם כשישבנו לאכול באידלסון 10, העוברות ושבות לא נתנו לנו מנוח. עד היום אנחנו צוחקות על זה.
מאז לא מצאתי שוב ב+A שמלה שתשווה לשלי בגימור וביופי.

נעליים: ASH, קשת- אי.ביי, חגורה ושרשרת: שלומית אופיר, תיק: ממכירה ביתית כלשהי.

9 תגובות:

  1. השמלה שלך מהממת! סגנון עליסה בארץ הפלאות. התמונות מעניינות. שאפו לצלמת ולמצולמת.

    השבמחק
  2. תמרי, התמונות מעולות ואת יפהפיה כהרגלך!
    את צריכה לחייך יותר בתמונות, כל כך יפה לך חיוך :)

    צבעים בוהקים הולמים אותך.
    הנעליים נראות מוצלחות ונוחות. מהעונה?
    חמוד הפפיון, איכשהו עליך הוא לא נראה ילדותי...

    השבמחק
  3. השמלה באמת מהממת, ומצדיקה את המחמאות.
    חוץ מזה שהיא יפה באופן כללי, היא יפה לך מאוד. פעם שמעתי, שלג'ינג'יות מתאים כחול. אז כנראה שלפעמים שמועות נכונות! :-)
    תהני!

    השבמחק
  4. עבודה טובה, וכמו תמיד בסטייל האישי והמיוחד שלך, אהבתי.

    השבמחק
  5. התמונות עם הקשתות נהדרות ממש! אני יכולה לשמוע את המורה לצילום שלי מוחאת כפיים.

    השבמחק
  6. וואי וואי תמי, יש שם תמונות כל כך יפות!!! קודם כל שאפו לצלמת, שאפו על בחירת המיקום ושאפו על השמלה המדהימה!
    הדבר היחיד שהייתי משנה הוא שהייתי מנסה גם תנוחות גוף אחרות מעמידה. כאילו נראה שבגלל שאין שם כסאות, אז לא הייתה אפשרות לצלם אותך יושבת, או נשענת על הקיר, או תמונה כזו של פפראצי שאת בכלל לא יודעת שמצלמים אותך. רק תמונה אחת את התכופפת לכדי ישיבה (ישיבה תאילנדית אמנם) אבל עצמת עיניים בטעות P:
    תחשבי על זה, אמנם הדרך היחידה שמראים שמלות בקטלוג הן בעמידה, אבל הדרך הכי כייפית לבחון אותן הוא בכל תנוחה אחרת חוץ מעמידה :)

    השבמחק
  7. אנונימי- דפנה תשמח לשמוע מחמאות על עבודתה.

    קרן- הנעליים מאוד נוחות והן לא מהעונה.

    טל- תודה תודה תודה.

    ג'נטלמן- תודה. בהצלחה עם הבלוג שלך.

    שרונה ראובני- המוזיאון מעוצב ממש יפה. אשמח לבקר בו שוב. אולי איתך?

    נועה- באותו יום צילמנו 3 תלבושות. אני בטוחה שתמצאי את מבוקשך באאוטפיטים הבאים. יככבו שם גם כסא, קיר ועוד. בהחלט תנוחות אחרות.. אז יש לך למה לחכות.

    לאנונימי שאת תגובתו בחרתי לא לפרסם- לעניות דעתי התמונות יצאו ברמה גבוהה. אני שמחה מכך ומקדמת אותן בהתאם.
    צרות עין היא תכונה לא חיובית. אפשר גם לפרגן כשמגיע.

    שיהיה לכם יום כחול!

    השבמחק
  8. מרינה- תודה רבה. להתראות בקרוב!

    השבמחק