יום חמישי, 16 בדצמבר 2010

I'm dancing with myself


קיבלתי הזמנה לחוויה מאחורי הקלעים של התוכנית "רוקדים עם כוכבים". ציפיתי למפגש המיוחל בכיליון עיניים והתרגשתי קלות ממנו. לא סימפטי להגיע לנווה אילן ביום של סופה אבל מזג האוויר הסוער הוסיף נופח דרמטי באותו יום והעצים את החוויה.
מודה, הפעם התלבטתי בבחירת האאוטפיט למפגש. חשבתי על שמלות הערב המפוארות והעמוסות פאייטים שהרקדניות לובשות מדי עונה בתוכנית ומיד שלפתי טוניקה מנצנצת שקניתי בטופשופ. אליה צירפתי טייץ ארוך ומגפיים ארוכות מז'מש שנקנו באיטליה. "תחמתי" את ההופעה בג'קט מחויט של אן פונטיין.  ככה התקבל מראה קליל של באתי לייצג את עצמי בראש טוב.


אתם בטח מזהים את החדר- כאן המשתתפים מקבלים את הניקוד מהשופטים לאחר הריקוד


כשרואים איך עושים טלוויזיה במציאות, מגלים כמה דברים:
לא כל מה שנוצץ בטלוויזיה, באמת כזה במציאות. התוכנית אמנם כיפית וקלילה אבל מאחורי הקלעים אין ברירה אלא לעמוד בזמנים מוגדרים והמון לחץ. אנשי ההפקה עובדים קשה כדי שבשעה היעודה מכלול התאורה, תפאורה, תזמורת, תלבושות ורקדנים יביאו לפתיחת תוכנית בלתי נשכחת. זוהי תוכנית בשידור חי ואין כאן מקום לטעויות. תרגול מביא לשלמות ולכן בימי צילומים הרקדנים קמים בחמש בבוקר להתייצב למדידה אחרונה, חזרות, איפור והלבשה, חזרות וחזרה גנרלית.
ניכר היה שהרקדנים "קורעים את התחת" ומחויבים לתת את התוצאות הכי טובות שלהם. בתום החזרה הגנרלית הם נראו סחוטים אבל ברגע שהמצלמות קמו לתחייה, באורח פלא הרקדנים הפכו לרעננים ומחויכים.


תקראו את הפוסט הבא שיפורסם בקרוב ותבינו מדוע אני מחייכת ככה.  יש לי המון מה לספר ולכן החלטתי לפצל את הפוסט על התוכנית לשניים.


מי היה מאמין שמקריינית חדשות "יבשה" גברת דליה מזור תהפוך לפצצת אנרגיה. כל הכבוד שהיא הצליחה להגיע לשלב כזה מתקדם בתחרות.

נכון שבטלוויזיה האולפן נראה מרווח וגדול? במציאות הוא טיפהלה קטן.  קומפקטי משהו.


היום יום חמישי, יש למה לצפות!

3 תגובות: