יום ראשון, 2 בינואר 2011

קריסמס בחיפה

המון זמן לא כתבתי כאן בבלוג. גם לכם קורה שיש משהו שמטריד אתכם, מטריד כ"כ עד שאתם חושבים עליו כל היום ואין לכם כח או רצון להתפנות למשהו נוסף? ככה עברו עליי השבועיים האחרונים ולשמחתי אני מתחילה לצאת מהשלב הזה ולחזור להיות אקטיבית .
תודה לקרן שעזרה לי לעצב את הבלוג. לפחות עד לפעם הבאה שיתחשק לי שינוי... לי הרבה מה לספר לכם אז בואו נתחיל...

בשבוע  האחרון המייל והפייסבוק שלי הופצצו במיליון הצעות לשמלות ואיבזור מיוחד לסילבסטר. אני לא מאלו שמתלהבים יתר על המידה מהחג ובטח שלא יקנו שמלת נשף במיוחד ללילה הזה. גם חברותיי שבדר"כ מחפשות סיבה לשופינג דילגו על קניית שמלה. את הכסף הן מעדיפות לשמור לתקופה הקרבה ובאה של הסיילים. 
אני גם לא מאלו שמסכמים את השנה. אפשר להגיד שהיה לי טוב והיה לי גם רע וכמו כולם אני מקווה שהשנה הבאה תהיה יותר טובה מהנוכחית.
איך ביליתי את הסילבסטר שלי? כרטיסים להופעה שרציתי אזלו, מחירי תפריטים במסעדות אהובות עליי הגיעו למאות שקלים לאדם וככה העברתי את הערב עם המשפחה במסעדה ממש טובה ואחר כך ברגע האמת עם הגבר...

יום חמישי היה יום מושלם מבחינתי . בבוקר הגשמתי סוג של חלום שארחיב עליו באחד מהפוסטים הבאים (כי יש לי המון דברים לספר), בערב נסעתי לחיפה- לקריסמסילבסטר. מבחינתי יום חמישי סגר עבורי את השנה בצורה הכי מהנה שיש.

לפני כמה חודשים תכננתי להעביר את קריסמס והסילבסטר בלונדון. לאור השלג הכבד שמככב שם, אני שמחה שבסוף לא סגרתי על דיל. לא הייתי נהנית לנפוש בלונדון עם מזג אוויר קיצוני שכזה. תמיד סיקרן אותי לראות את הקישוטים של החג ולפחות בחיפה יכולתי להתנחם שתמיד יש שנה הבאה לטוס ללונדון בקריסמס...
במושבה הגרמנית בחיפה הקימו מתחם של קריסמס לכבוד סיום השנה. מעניין שמצאתי פרסום של האירוע רק בעיתון הארץ. האירוע בכלל לא היה מתוקשר וחבל.
המושבה היתה מקושטת עד תום בקישוטים לחג, היה מתחם שלג ענקי ואני והגבר זרקנו כדורי שלג אחד על השני, צפינו בתהלוכת סנטה קלאוסים וגמדים, ריח ערמונים קלויים נישא באוויר והיתה אווירה נחמדה באיזור.


הגנים הבאהיים בלילה:

עץ אשוח מושלג:

רקדנית בטן שמפעילה בובה לקול דרבוקות:


קסם. פשוט קסם: שערות סבתא בהכנה


למרות שאני כבר "מבוגרת", תמיד ישמח אותי לאכול שערות סבתא.


תיבת נגינה שהשמיעה מזמורים לחג:


פגישה היסטורית: הגעתי עם רשימה וסנטה הבטיח להגשים את כל הבקשות שלי. מה ביקשתי?  זה סוד.


לבסוף התיישבנו לאכול במסעדה נחמדה במושבה, בעלי המסעדה לא חסכו בקישוטים ובקיטשיות. יחד עם זאת, זאת היתה חוויה לאכול במקום כזה.



התפאורה מעל השולחן שלנו. היה מושקע וטעים.


ואיך אתם סיימתם את השנה?

3 תגובות:

  1. וואו איזה יופי! אם הייתי יודעת שקיים דבר כזה הייתי נוסעת, ממש חבל.

    השבמחק
  2. יווווו תמי איזה יופי של עיצוב! תתחדשי!!
    אגב העץ אשוח הענק שצילמת ראשון היה עשוי מבקבוקים... הידעת?? :)
    אנחנו חגגנו את הגעת השנה החדשה בהופעה של אלי ומריאנו.. צר לי לבשר אבל ההופעה שלהם חלשה. אם רוצים ללכת להופעת סטנד אפ טובה, שחר חסון הכי מומלץ!! קוררררררררע מצחוק! :)

    השבמחק
  3. קודם כל תתחדשי על העיצוב!! ממש יפה!!!
    ואיך זה שאני גרה בחיפה ובכלל לא שמעתי על המתחם המגניב הזה?!... באסה!! טוב אולי שנה הבאה...

    השבמחק