יום רביעי, 26 בינואר 2011

MON AMOUR AMARO








אמארו חוגגת יום הולדת 25 ולרגל המאורע פתחה תערוכה בקניון רמת אביב. אמארו פונה לבנות שאוהבות את התכשיטים שלהן צבעוניים, גדולים ובעלי אמרה, מה שנקרא a statement jewlery. העיצובים משתנים מדי קולקציה, לכל קולקציה קו מנחה עיצובי משלה וביחד כל הקולקציות מרכיבות את אמארו הרשת. היופי ברשת הוא שלא משנה מאיזה קולקציה קונספטית רכשת תכשיט, תמיד הוא יהיה בעל אופי "אמארואי". קולקציה חדשה יחסית היא אבני הגת הטבעיים שמשולבים באופן עדין בתכשיטים (תמונה ראשונה). זו הקולקציה שהכי תפסה את תשומת לבי: היא פראית, טבעית, מסקרנת, וייחודית. אני מדמיינת סוג מסוים של בנות שימשכו לתכשיטי האבנים.

אני עוקבת אחרי מבצעי הרשת (בתקווה לשים את ידי על תכשיט מוזל) והם תמיד בסגנון קני שניים קבלי אחד מתנה. אין לי צורך בשלושה תכשיטים במיוחד כשהמחירים באמארו יפים ואין לי חברה שתקנה את הפריט השני ואז נריב מי תקבל את השלישי שבמתנה. חבל שאין מבצע פשוט בסגנון הנחה על פריט ראשון. יעשה לי את החיים קלים ומאושרים.

התערוכה שווה ביקור ולו רק בשל התמונות המעניינות והכתר המוצג לראווה.











אם במקרה האאוטפיט הזה נראה לכן מוכר זה בגלל שהתמונות מהפורלה צולמו באותו יום של התערוכה של אמארו. קשת- אביגייל אדם, חולצה- כתומנתה, ג'קט- אליז, מכנס- טומי הילפיגר, נעלים- שושו. 

אגב, לרגל השיפוץ המתקרב של פורלה, כ-ל החנות נמכרת עכשיו בהנחות של 40-60 אחוזי הנחה!! המבצע הזה התיישב לי טוב עם היום הולדת של אמא שהיה אתמול וכך אמא/ אני התחדשנו בשני תיקים, שרשרת וצמיד של פורלה. מהרו מהרו שכן המבצע ימשך ביומיים הבאים או עד גמר המלאי...
את חגיגות היום הולדת של אמא פתחנו בספא ואף הוספנו מניפדי (לק בידיים בצבע אדום פטל וברגליים מוזהב) , ארוחת צהריים במסעדת האדסון ברמת החייל (רול סינטה למנה ראשונה ולעיקרית סטייק פריים במשקל קילו מאתיים שחוסל יחדיו) וסיימנו כאמור בפורלה. כשחזרנו הביתה ציפתה לנו הפתעה בדלת- זר פרחים מפלצתי ענקי בגודל אנושי (מגיע לי עד הכתף!) שנאלצנו לחלק בין 3 אגרטלים ועכשיו כל הבית פורח.
את הברכה שהיא חלק לא פחות חשוב מהמתנה כתבתי במשך יומיים ואמא התרגשה לקרוא אותה. לסיכום, הפעם שיחקתי אותה.

בשבוע האחרון הבלוג עשה לי בעיות ולא הסכים להעלות תמונות בתואנה שנגמר לי שטח האכסון. בלוגרים ותיקים ממני מעולם לא נתקלו בתקלה הזאת ושני מומחי מחשבים שאני מכירה לא הצליחו לתפעל אותה ונאלצתי לשלם על שטח אכסון נוסף. המעניין הוא שהתקלה היתה רק במחשב שלי ולמרות שהייתי בטוחה שריקון הפיקאסה יעזור, זה לא תרם. אם מישהו יודע היכן מקור הבעיה, שתפו אותי בבקשה כדי למנוע את המצב בעתיד.
עקב התקלה כל הפוסטים שתכננתי לפרסם כולל הגרלה חדשה ידחו במקצת.

ט"ו בשבט עבר ובגלל התקלה לא הספקתי לספר על מסורת משפחתית שיש לנו הבולגרים בחג הזה. בכל שנה בלי אף פספוס סבתא מכינה לכל אחד מהנכדים שקית ענקית עם כל הטוב שבפירות היבשים והשוקולדים. בכל שנה סבתא תופרת במיוחד שקית חדשה מבד  (אני חושדת שזה בגלל שסבתא מספיקה לשכוח היכן היא אכסנה את השקיות הקודמות)  וכבר 20 ומשהו שנים המסורת מתקיימת. שם קוד למסורת- bulsa.   אני תמיד מחכה לבולסה שלי ובטוחה שאם וכאשר אהפך לסבתא אמשיך את המסורת שהתחילה סבתא של סבתא בבולגריה.

להתראות בלי נדר בקרוב!


5 תגובות:

  1. אני גם חצי בולגרייה אבל אצלינו המסורת מסתכמת בערך בקציצות פרסה :)

    השבמחק
  2. תכשיטים מהממים והתמונה עם התינוקי כ"כ חמודה!!!

    השבמחק
  3. יואו הנעליים מהזה יפות.
    ומה זה 50-60 אחוז הנחה בפורלה? בטח עדיין מחירי קריעה, נכון?

    השבמחק
  4. תתחדשי על הכל! הג'קט שלך הורס, בא לי גם כזה!
    ועכשיו גרמת לי לרייר כאן על המסך עם תיאורי האוכל...

    נשיקות
    שרונה
    Photo.Fashion.Passion

    השבמחק
  5. standing ovation- זה תמיד כיף לפגוש עוד חצי בולגרייה!
    LookinFab- התמונה עם התינוק הורסת
    מרג'ורי מורנינגסטאר- לדעתי אחרי 50 אחוזי הנחה המחירים בפורלה מגיעים לגבול ההיגיון...
    photo.fashion.passion- בקרוב אצלך. מחכה לפוסטים הבאים על יפן.

    השבמחק