יום ראשון, 13 בפברואר 2011

כמה שאני אוהבת...

כמה שאני אוהבת פנינים! פנינים! בכל הצבעים! יש משהו מושך בכדור העגול המושלם הזה שיש לו אחים תאומים מושלמים כמותו וכולם שזורים יחדיו במשפחתיות חמה בשרשרת כאילו חייהם תלויים זה בזה. אני אפילו עשויה לחבב באופן מסוים שרשרת פנינים זולה שאפשר לקנות בעשרה שקלים באלנבי שמבחינתי תשדרג כל הופעה ותיתן לה מראה יוקרתי.

 מותג התכשיטים MISAKI שבמקור ממונטה קרלו (חייבת לטוס לשם פעם), פתח סניף ראשון בארץ בקניון שרונים. המותג מתמחה בפנינים ובבעלותו פטנט רשום על איכות הפנינים שלו.  זו פעם ראשונה שיוצא לי לבקר בשרונים והתלהבתי מאוסף הרשתות הטובות שבמקום. בהחלט אקפוץ לביקור מעמיק בעתיד.




התמונות לקוחות מאתר MISAKI. כל תמונה שבחרתי להעלות כאן היא בגדר יצירה אומנותית מבחינתי.


אני משערת ש-MISAKI מעסיקים צוות מעצבים מוכשר כי הדוגמאות שראיתי בישרו על בואו של משב רוח חדשני ומרענן שהיה דרוש בשוק התכשיטים בארץ. המבחר מגוון וקולע לכל טעם ולכל אירוע. כל תכשיט "סובל" מרמה גבוהה של תחכום ואלגנטיות והמחיר פחות יקר ממה שאתן חושבות...



יש לי חשק ליום הולדת מוקדם השנה..


לעיתים רחוקות מאוד אני קונה תכשיטים, לא כל שכן טבעות ובפתיחה התחדשתי בטבעת שבתמונה כי היא משתלבת יפה עם תכשיטים אחרים שרשותי. אני מקבלת המון מחמאות עליה ומאוד מרוצה ממנה. אל דאגה, ההשקה היתה בינואר לפני החודש ללא קניות...





מזכירה לכן: הגרלה
                 הטבה

תגובה 1: