יום שבת, 19 בפברואר 2011

פוסט הקרמים הגדול

לאחרונה קניתי וקיבלתי המון קרמים. על חוויותיי עם הטובים מביניהם :


מימין לשמאל:

Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Corrector  קליניק-
סבון של פעם- שמן גוף בריח MON CHERRY
קמדיס- SEBO MEDIS ג'ל לניקוי פנים
CRABTREE&EVELYN- קרם ידיים בריח לוונדר
קליניק- All About Eyes Serum De-Puffing Eye Massage
AXERA- קרם רגליים


Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Corrector של קליניק הוא סרום נגד הזדקנות שאמור לצמצם את מראה הקמטים ולסייע בתיקון נזקי קרינת UV.  בעלון המצורף נאמר שאחרי 12 שבועות של שימוש כבר אמורים לראות את ההבדל. רשימת המרכיבים נשמעת כלקוחה מרשימת מכולת: מי גבינה, ויטמינים אי וסי, חומצות אמינו ותרכיז רימון. כמו כל מוצר של קליניק, הקרם נבדק לאלרגיה, נטול בושם ושומן ונבדק דרמטולוגית.  נסיינית עם עור בוגר ובעייתי אליה העברתי את המוצר מציינת שהיא משתמשת בקרם כבסיס לקרם לחות מתחת למייקאפ ושהיא מרוצה מהתחושה הכללית איתו ומהעובדה שהוא נטול בושם. בנוסף, הנסיינית סיפרה שדקות אחרי המריחה יש תחושת עקצוץ קלה (כנראה שזה המרכיבים הפעילים "עובדים") ולאחר מכן זה חולף. הקרם אצלה כבר שבועיים ובעניין הקמטוטים אין שינוי ניכר לעין.


סבון של פעם- שמן גוף בריח MON CHERRY. יחסית למוצר של רשת מתחרה, לוקח זמן עד שהשמן נספג סופית בעור אבל הוא אינו מכתים את הבגדים. כדאי רק בשביל הריח העדין והלחות שאחרי...לא נוסה על בעלי חיים.


קמדיס- SEBO MEDIS ג'ל לניקוי פנים. טיפול מהיר-מתאים למי שאין לה כח להתעסק עם תחזוק יומיומי של מי פנים וחלב פנים.  הג'ל מיועד לעור רגיל עד שמן, מרגיע עור שנוטה לאדמומיות והכי חשוב-מבוסס על תמציות צמחים. אין כאן חומרים כימיים ולכן מתאים גם לעור מתקלף וגם גם גם לעור גברי! מוצר זה לא נוסה על בעלי חיים. נמכר בניו פארם, מכבי, בתי מרקחת ובתי טבע (כמו עדן טבע מרקט) נבחרים.



CRABTREE & EVELYN- קרם ידיים בריח לוונדר מקולקציית ה- hand therapy. הקרם מכיל חמאת שיאה, נספג במהירות, הריח מדהים (נסו את הורדים), מתאים במיוחד לעונת החורף. טיפ: חכו למבצעים.

קליניק- All About Eyes Serum De-Puffing Eye Massage. להיט להיט להיט בהתהוות. כמה שהייתי צריכה מוצר כזה!
מוצר דק וקטן בגודל של עט עם רולר שעשוי מפלדת אל חלד שעושה מאסז' נעים לעיניים, הג'ל שבפנים מקרר אותן ומטשטש את ה"שקיות" מתחת לעיניים. התשובה המהירה ביותר להעלמת הכתמים הכהים מתחת לעיניים. פשוט להיט. אני נהנית ממנו מאוד! אפשר להשתמש ברולר מתחת לקרמים, לקונסילר ולמייקאפ, באמצע יום עבודה, לפני אירוע, אם את אחת מבנות המזל שיכולות להסתפק רק ברולר ולא להוסיף איפור לכיסוי- כיף לך. נבחן לאלרגיה, נבדק ע"י רופאי עיניים, בטוח למשתמשות בעדשות מגע, ללא בושם.

AXERA- קרם אינטנסיבי לרגליים. העלון המליץ על מריחת הקרם לפני השינה ולגרוב מעליו גרביים. כך עשיתי ובבוקר העור שלי היה חלק חלק ובלי אף תחושה של שומניות מגעילה. אחרי שימוש של כמה ימים גם הסדקים נעלמו. מרוב שהקרם אינטנסיבי, הוא מתאים אפילו לחולי סכרת. מונע ריחות ופעילות בקטריאלית. לא נוסה על בעלי חיים.


הגרלה חדשה ממש בקרוב!
ביי





















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה