יום רביעי, 16 בפברואר 2011

בקליניקה הפרטית שלי



התמונות צולמו באירוע של קליניק, שחילקה לבלוגריות 2 מוצרים חדשים. אחד להיט והשני אינני יודעת משום שהוא מתאים לעור בוגר משלי ולכן העברתי אותו הלאה.  רשמיי יופיעו בפוסט הבא. באותו יום התחשק לי ללבוש אדום ו...התוצאה לפניכן.



שגרת הטיפוח שלי כוללת את שיטת שלושת השלבים של קליניק: סבון, מי פנים וקרם לחות. מעבר לזה, אני משתמשת בקרם יום וקרם לילה של המותג.


אינני נאמנה לאף מותג קוסמטיקה לנצח ולעולם אגוון באסתי לאודר, ד"ר מיורד, סיסלי... בחורף אשתמש בקרם שמעניק לחות לעור ובקיץ אעדיף ג'ל שנספג יותר מהר ומכיל קרם הגנה.
טיפוח אצלי כולל המון ניסוי וטעייה ובעיקר אכזבה. כל יום יוצא מוצר חדש שמבטיח ניסים ונפלאות ולא תמיד עומד בציפיות, שלא לדבר על הדוכנים מלאי הקרמים והתמונות היפות שעברו פוטושופ שגורמים לי לחלום על עור חלק ללא נמשים. יש לי עור רגיש ולא פעם קרה שקניתי קרם שהיה נראה לי כטוב אבל לאורך זמן הוא גרם לעור שלי לזרוח כמו ירח או לפצעונים.
בפוסט הבא אמליץ על קרמים טובים שנחתו אצלי. כדאי לקחת כל המלצה בפרופורציה נכונה שכן קרם שאולי מתאים לעור שלי, לא יתאים לעור שלך.
מומלץ להסתייע בדיילת יופי, כל עוד את לא נותנת לה לדחוף לך מוצרים שאינך צריכה. כמובן שתמיד כדאי לחכות למבצעים.
טיפ שלמדתי על "בשרי": לשמור אריזה של קרם חדש כי אם הוא עושה לך בעיות, את יכולה להחזיר את הקרם באריזה המקורית והחנות מחויבת למצוא לך תחליף הוגן.   

תגובה 1: