יום שלישי, 8 בפברואר 2011

פעמיים כי טוב- הטבה בלעדית לקוראות


אף פעם לא הבנתי בנות שמוציאות מאות שקלים על התיק שלהן ומניחות אותו על הרצפה! כבר השקעתן עליו את מיטב כספכן אז למה לא לשמור על הרכישה ולהרחיק אותה מלכלוך וזוהמה?! לפני שנתיים קיבלתי במתנה מתלה נייד לתיק ומאז הוא נמצא איתי דרך קבע. עד אז הייתי צריכה להניח את התיק שלי על כסא פנוי או לשבת איתו עליי ואם הייתי יושבת בבית קפה, הייתי יכולה להסתכן בכתם על התיק. כשמתרגלים למתלה, יציאה למקום ציבורי נעשית נוחה יותר. מחשבות מסוימות פשוט נעלמות מהראש.


חשבתי שחיי לא יכולים להיות יותר נוחים עד שנחשפתי ל- HOOKIE.







HOOKIE הוא קודם כל תכשיט בצורת פרח לתיק ורק אחר כך הוא משמש כמתלה. הרעיון שלו ממש פשוט: הפרח מונח על הרצועה ובעת הצורך אפשר לפתוח אותו ולהניח את קצה העלה על כל משטח בערך. את המתלה הישן הייתי צריכה לחפש בתיק והוא היה חייב משטח יציב וישר לחלוטין אחרת היה נופל מהשולחן.
ל-HOOKIE שנה אחריות והוא מסוגל להרים עד 5 ק"ג.


HOOKIE סוחב לי את המטריה והצעיף (המתלה הישן התקשה עם משימות אלו) ואפילו תליתי אותו על קו החגורה של הג'ינס ושמתי עליו קלאץ' קטן כשיצאתי לסיבוב קניות בסופר. הסתובבתי עם ידיים חופשיות וזה היה כ"כ נוח לכתפיים שלי. זהו מוצר שברור שהונדס למען נשים ושמבין את הצרכים שלהן. כן ירבו מוצרים כאלו.
HOOKIE מתאים לכיסא, לבר, למשרד ואפילו לשירותים הציבוריים.

(גם במצב פרח HOOKIE מבליט את יופיו של הפורלה שלי)





אני מאוד מרוצה ממנו ומעצבת המוצר הנחמדה, אפרת, הסכימה לתת לקוראות שלי 15% הנחה!

מחיר לפני הנחה: 80 שקלים ויש ארבעה צבעים לבחירה: זהב, כסף, לבן ושחור. אחרי התלבטות בחרתי לבן.
HOOKIE הוא מתנה שימושית לעצמכן. אני ממש מקווה שתהנו ממנה. רמז: וולנטיין בפתח...



למימוש ההטבה כנסו לאתר והקלידו את הקוד katomania (באותיות קטנות) בעת הקנייה:
http://www.hookie.co.il/

או בקנייב טלפונית:
972-50-2799970+

6 תגובות: