יום שני, 14 בפברואר 2011

the clock is ticking

היה לי תירוץ מושלם לקפוץ לקניון רמת אביב למרות שאני בחודש ללא קניות: השקה של קולקציית טבעות מוגבלת של H.STERN שנוצרה בהשראת הסרט אליס בארץ הפלאות. עברה שנה מאז שהסרט יצא לקולנוע ואני מנחשת שעוד אשמע רבות על קולקציות נוספות ברוח הסרט הקסום.
קניון רמת אביב, הבית השני שלי , התחפש לכמה שעות לסצינה מהסרט והשתלב כל כך יפה עם הדשא של האספרסו בר.


היום נחגג הוולנטיין הבינלאומי ומבין כל הטבעות בקולקצייה הייתי שמחה לקבל את טבעת הורדים הזאת. אם כבר להשקיע 20 אלף דולרים בטבעת אז אני בוחרת בטבעת דרמטית שתשווה להופעה שלי לשם שינוי מראה מסתורי ואפל.


חתול (לא במגפיים)
 יער הפטריות

אחרי ההשקה התלוותי לשרונה ראובני לסיבוב סידורים שלה ובסוהו מצאתי זוג כלבים חמודים מפלסטיק שמשמשים כספריי והתלהבתי מהם. ברוח אווירת האהבה באוויר ניסיתי לזווג בין השניים. בהתחלה חשבתי שהצלחתי עם השידך אבל ליד הקופה מצאתי כלב שלישי ירוק וכך העלילה הסתבכה (באשמתי).


שרשרת- misaki מהפוסט הקודם. אני יכולה לשחק איתה בכל מיני סגנונות ולענוד אותה מבוקר עד לילה. היא בהחלט הפייבוריט הזמני שלי כרגע.


יש לי משהו פרטי לחלוק איתכן: כשהייתי ביסודי התרחש חרם ממושך ומכוער מאוד על ילדה חדשה שהגיעה לכיתה שלנו. אני גאה להגיד שבעוד שכל הכיתה נסחפה והשתתפה במעשים ובכינויים האלה, אני הייתי בין מתי המעט שהתנהגו אליה בכבוד. ראיתי את האדם שמולי ולא את מה שהמציאו עליה. מאז בכל הזדמנות שהייתה לי, הלכתי לפי הלב שלי. אמנם זה גרם לאחרים לחשוב שאני לא חלק מהם ואולי פגע בי באיזשהו אופן חברתי אבל הייתי נאמנה לעצמי.
לפני כמה ימים קרה מקרה שבו מישהי עברה את הגבול ושאר הבנולוגריות התמרמרו ולא פצו פיהן. הן דווקא התגלו כממושמעות מאוד... היום מישהי הזכירה לי שאני NOT A FOLLOWER וזה מה שגרם לי להיזכר במקרה מהעבר. הייתי צריכה את זה כדי להיזכר שאני הולכת בדרך שלי ואף אחד לא יכול להתערב בחיי ובכלל בעניינים שקשורים לבלוג. שלי. את בכורתי לא אמכור תמורת נזיד עדשים, טעים ככל שיהיה.



מחר מחר ההגרלה. מי שלא נרשמה, נא לעשות זאת.

לפרוייקט חודש ללא קניות שלי, אני מחפשת בנות שאוהבות לקנות ושיסכימו לענות על מספר שאלות. המעוניינות מוזמנות ליצור איתי קשר במייל: tamtumm@gmail.com

4 תגובות:

  1. או כלבי השפריץ, החברה שלי כל כך אוהבת את הכלב שלה! ידעתי שזו תהיה מתנה מושלמת לגננית מתחילה סלש חובבת כלבלבים.

    השבמחק
  2. אה - אני אשמח מאד לשמוע לאיזה אירוע את מתכוונת, בפרטי. ואת בהחלט פועלת לפי צו ליבך, לפי התרשמותי ממך, ואני מאד מעריכה ואוהבת את זה.

    השבמחק
  3. אוי, הטבעות יפות..אם כי קצת הזויות. אבל זה נסלך בהתחשב במקור השראתם.
    :)

    השבמחק
  4. טבעות הזויות לגמריי!!!
    זאת עם הזרדים ממש משעשעת...ציפורים מכינות קן, שהרבה יותר מורכב, וזה אפילו לא עולה אגורה.
    עדיין אפר להירשם לתחרות?

    השבמחק