יום שבת, 5 בפברואר 2011

me הדבר החם הבא?

המכשיר הקטן והחמוד הזה בשם me עומד לעשות מהפכה בתחום מכשירי הסרת השיער הביתיים.


 הוזמנתי להשקה של מכשיר ביתי להסרת שיער.
 עד עכשיו הורגלתי לחשוב שאפילציה היא הדרך (המכאיבה) הכי טובה מבחינתי להסיר לצמיתות שיער כי לייזר או אינפרא אדום אינם מתאימים לבהירת שיער כמותי. מעל שנה אני משתפת פעולה עם המחט של האפילציה והסוף עוד לא נראה לעין. מזל שפיתחו את מכשיר me .

אין עוד מכשיר כמוהו בשוק:
מכשיר לשימוש ביתי
עובד על טכנולוגיית elos המתקדמת בעולם: שילוב של גלי רדיו (RF) ואינפרא (IPL)- מתאימה לכל גווני העור.
השימוש במכשיר בטוח ולא יוצר כוויות
ללא הכנות מקדימות של גילוח או משחה מרגיעה
ידידותי למשתמשת
מהיר- 10 דקות בממוצע להסרת שיער מרגל מלאה


נטען כי מחקרים הוכיחו שטכנולוגית elos מפחיתה את צפיפות השיער ב-89% אחרי ארבעה טיפולים בלבד!
בהשקה PASSIONISTA  ניסתה את המוצר והופתעה מכמה שהטיפול הוא קל ופשוט.
מחיר ההשקה של me הוא 2,290 ש"ח כולל מע"מ.
אמנם מחיר זול משמעותית יחסית לטיפולי הסרת שיער במכוני יופי אבל יקר למישהי שלמודת אכזבות בנושא כמוני.
המוצר חדש בשוק ובינתיים לא שמעתי עליו המלצות או מצאתי שהיו עליו דיונים בפורומים שונים. המלצה על מוצר תמיד מוסיפה בעיניי ערך מוסף שלמוצרים אחרים אין והיא בעצם גורם חשוב שאני לוקחת בחשבון בקניה. בהיעדר מידע נוסף על המוצר, החלטתי (לפחות בינתיים) לשמור על יחסים חמים איתו מרחוק.
אני מודה שהייתי שמחה לקבל את המוצר הביתה לתקופת ניסיון ולדווח לכן על התוצאות אבל לצערי זה לא תלוי בי.

 ניתן להשיג את המכשיר בסופר פארם ולשמוע עוד פרטים באתר המוצר .


עדכון לתאריך 4.4.11:  בשבועות האחרונים קיבלתי לא מעט שאלות על המוצר ME והאם הוא מקיים את כל הדברים שהוא מתחייב לעשות. לא קיבלתי את המכשיר לתקופת ניסיון כמו שרציתי ומלבד חמש דקות שניסיתי אותו על עצמי, לא אוכל לתת חוות דעת אמינה. לא שמעתי עליו המלצות ואבקש ממי שכבר קנתה ואהבה- נא שתפי!!

4 תגובות:

  1. כל כך מתבקש שיהיה מכשיר שמסיר שיער לבהירות. אני רצה לסופר פארם.

    השבמחק
  2. תמרי...נו...אז לספר את הסיפור שלי או לא לספר...זאת השאלה, אני כבר מיתבישת מימך חחחח
    אני חייבת איזה ME צמוד עם כל הטכנולוגיה של elos u ומה שמישתמע מימנה...המכשיר הזה באמת מדהים.

    אני בושה למין הנשי חחחחח

    השבמחק
  3. קניתי את המכשיר אתמול.. אני אשמח לספר לכם בעוד חודש חודשיים על ההתקדמות איתו.

    השבמחק
  4. היי passionista!

    אני בהירת שיער המעונינת להסיר שיער באמצעות אפילציה. ציינת בפוסט שאת עוברת את הטיפול. האם זה מאוד מאוד כואב? האם תוכלי להמליץ בבקשה על המקום בו את עושה? אני מפחדת לנסות סתם מקום... תודה :)

    השבמחק