יום חמישי, 17 במרץ 2011

חם חם חם.. מתקרב


תוצאת ההגרלה של התיק דמוי שאנל היתה אמורה להתפרסם אתמול אך מסיבות שונות אני נאלצת לדחות אותה קצת. בינתיים עדיין אפשר להירשם...


פורים מתקרב והשנה החלטתי לא להשכיר תחפושת כמו שנים קודמות. אני מעדיפה להשכיר תחפושת "כמו באגדות" מאשר לקנות אחת מוכרת יחסית. יש לי כמה רעיונות טובים לתחפושות ואני מוזמנת לאירועים "איכותיים" אז אני משקיעה. בכללי, אני די אוהבת את האווירה של פורים, לקבל משלוח מנות, לראות את כל החברים מחופשים. פורים בשבילי זה הסיפתח של פסח, ההכנה לכיף גדול של חג אהוב נוסף.

הגיע הזמן למדור המלשינה שהמון זמן לא פורסם כאן. המלשינה- כי דברים טובים לא שומרים בלב. הפעם אני ממליצה על בחור בשם מני שהקים חברת טיולים ופעילויות פנאי לכל דורש, הכל נעשה בהתנדבות ובאהבה.  לסוף שבוע באילת במחיר מוזל ביותר, עם לו"ז מלא בכל טוב נבצר ממני להגיע אבל כן יצאתי לכמה טיולים עם "טיולים לאגדות" ומאוד נהניתי. החברה שמגיעה לאירועים הללו מאוד איכותית וכבר שמעתי שנוצר לו זוג חדש.  "טיולים ואגדות" מציעים סדנאות צילום, היכרויות ותזונה, פיקניקים, נופשונים. הכל בחינם או במחיר מצחיק. לאתר  כדאי להירשם לניוזלטר ולקבל כל שבוע את הפעילויות המוצעות.


ביום שישי ה 15/4/2011 החל מהשעה 8:30 יתקיים בפארק הירקון אירוע "רוכבים בקול" של ארגון "בקול" שתומך בלקויי שמיעה להשתלב בחברה. כל ההכנסות מהאירוע קודש לעזרה לסטודנטים לקויי שמיעה בלימודים ולהשתלבותם בשוק העבודה בצורה קלה ופשוטה. מה מתוכנן? מסלולי אופניים, הפנינג למשפחה... פרטים נוספים
 

תודה לקרן על התמונות. באופן יפה הזום מתקרב אלי בהדרגה עם כל תמונה.. בשוק האקססוריז האחרון גיליתי חבק שמתלבש על הצעיף ואפשר ליצור איתו המון צורות ו..הצעיף ישאר בדיוק איך שאני רוצה. עם הזמן אני משתכללת ומוצאת דרכים איך לא להיראות כמו דיילת שירות אבל אני מודה שככה אפשר להיראות כלא מתאמצים.


אז למה אתן מתחפשות בפורים?

4 תגובות:

  1. עדיין חושבת על זה...
    D:

    מקווה שיהיה מזג אוויר נעים
    לפי הכותרת חשבתי שדיברת על הקיץ הקרב ובא.
    אהבתי את המתקן לצעיף. והרעיון של הזום בקטע של המשחק חם חם מתקרב

    השבמחק
  2. אני מתלבטת בין:
    לארה קרופט,
    סוכרייה,
    נמרה,
    ליידי גאגא,
    או איזה משהו שחור כרגיל...
    רציתי פוייזן אייבי, אבל אף אחד לא מכיר את הדמות.

    השבמחק
  3. התחזיות מנבאות פורים יבש וחם לשם שינוי ...מה שמגדיל את אופציות ההתחפשות הפעם :)
    חג שמח !

    השבמחק
  4. אוכ, איזה יופי עם המטפחת. אבל אני לחלוטין לא מצליחה להמנע ממראה ברוריה פסקאל כשאני מודדת דברים בסגנון.

    השבמחק