יום שישי, 4 במרץ 2011

wondering

במאק הוציאו סדרת איפור חדשה למכורים (אני אני אני) ולאספנים בדמות wonder woman- גיבורת העל. הפעם למודת ניסיון מר הגעתי בזמן לאירוע ההשקה שהיה פתוח גם לכלל הלקוחות. בפעם הקודמת הגעתי כשעה אחרי השקת הקולקצייה של הנבלים מאגדות דיסני וכמעט ולא נשארו לי מוצרים. הסניף ברמת אביב היה מפוצץ באנשים אך לא נרשמה היסטריה כמו שהייתה בקולקציית הנבלים.



הדוגמנית בדמות הוונדר וומן שמאופרת במוצרי הקולקציה נתנה לי השראה לפורים שמתקרב. בחיים לא חשבתי שצללית כחולה ואודם אדמדם יכולים להתמזג יחד אבל איכשהו זה לא נראה נורא בכלל בתמונה וזה די מחמיא לה.


בין הפייבוריטים שכדאי לבדוק:
ליפסטיק גוון חום ברונזה
גלוס פוקסיה
מסקרה כחולה
מסקרה ירוקה
פודרה מינרלית בגווני שנהב מוזהב/ברונזה/זהב
להיט-חגורת מותניים למברשות בזהב מטאלי תואמת את הופעת הוונדר וומן וכוללת סט מברשות

  

מלבד הפייבוריט שאהבתי יש היצע יפה של לקים, סט צלליות וגלוסים. הקולקציה די גדולה ומגוונת. באירוע שמחתי להיתקל באחת הקוראות היותר ותיקות של הבלוג. זו היתה הפתעה נעימה מאוד לפגוש אותך בלייב ולא רק בפייסבוק!



מה שמושך אותי למהדורות המוגבלות של מאק הוא העיצוב. אני נפעמת מההשקעה של עיצוב החנות, האריזות, הסטנד ובחירת הצבעים. חווית הלקוח באה לידי ביטוי בכל תחום בחנות. לא הרבה רשתות הולכות עד הסוף עם הקונספט שלהם ובמאק עושים את זה באופן מחושב, כזה שגם אם אסתובב בחנות חצי שעה לא ארגיש שהעיצוב המוני מדי. כבר כמה דקות אני מהרהרת מה תהיה הקולקציה הבאה, אני בעד סטאר וורס (משחקי כסף, לבן ושחור) או איזו דיוה אופנתית קלאסית כמו אודרי הפבורן (לבן, שחור וחום, אדום).

נדיר שמאק מזמינים בלוגרים ועיתונאים ולכן הופתעתי כשקיבלתי במתנה שני מוצרים מהקולקציה החדשה:
מסקרה כחולה וסומק ורוד!


איזה כיף. תודה! עכשיו נותר לי לתכנן איך אשיג את המסקרה הירוקה. אני כמו כל הנשים, תמיד רוצה את מה שאין.

מי שעוד לא נרשמה להגרלה מוזמנת

2 תגובות:

  1. חמודה!!!!!!!!!!!!!!
    היה כיף מאד מאד לפגוש אותך!
    תתחדשי על המתנות. לי יש את המסקרן הכחולה ואני מאד אוהבת אותה

    השבמחק
  2. מסקרה כחולה זה מגניב עם שיער כתום.

    ירוק בעצמי עוד לא ניסיתי.
    תתחדשי!

    אגב מה זה החום הזה מתחת לורוד בסומק?

    השבמחק