יום שלישי, 22 במרץ 2011

WRANGLER

כשסיפרתי כדרך אגב לידיד שהייתי בתצוגת אופנה של מותג הדנים האמריקני רנגלר, חטפתי צעקות מרמור של איך לא הזמנת אותי להצטרף אלייך....אז מכיוון שאני לא "אטומת לב" לגמרי, אשתף אתכן ברשמים. התצוגה הפתיעה, כוונה לקהל צעיר בנפשו וייצגה את ארה"ב בכבוד.
הקולקצייה שהוצגה בפניי נקראת WORN ACROSS AMERICA ולוקחת את הלקוחות ביחד עם הג'ינסים למסע ברחבי ארה"ב. הקונספט מבוסס על ג'ינסים שנשחקו במהלך המסע ולכן הם דהויים עם שפשופים, טלאים וקרעים.  אם בניו יורק הג'ינס חדש, ביוטה הקרעים הולכים ומתפתחים ובלוס אנג'לס- בלוי וחיוור. סוף הדרך.
הקולקצייה די קז'ואלית והגזרות נראות נוחות.  מה בקולקציה? ג'ינס במגוון גוונים, שורטס, ג'קטים, טוניקת משבצות מחמיאה, חגורות מאיטליה, תיקי קנבס..

עם רכב האספנים הזה הגיעו הדוגמנים לתצוגה:




אהבתי את הגזרה הסופר סלים גבוהה:

השימוש בבנדנה סביב הצוואר:




קולקציה נוספת שיש לרנגלר היא STUNT שיצאה במסר WE ARE ANIMALS.  החיים בכרך וההתפתחות הטכנולוגית התמידית מחייבים אותנו לפתח אינסטינקטים כשל חיות כדי לשרוד. הפעלולנים מצולמים במצבים מפחידים- נפילה, שריפה, פיצוצים והתוצאה מהפנטת. מדהים איך כל תמונה לוכדת את הרגע.  טיזר:




רוצים עוד? ממליצה להיכנס לקישור.

למכירה שלי בשישי הבא: לחצו כאן

2 תגובות:

  1. יש לי את הג'ינס הגבוה-נקרא ג'ס אם אני לא טועה (דניאל שני)

    השבמחק