יום ראשון, 3 ביולי 2011

יולי הגיע וזה אומר ש...

אני כבר חמישה חודשים שומרת בקפדנות על דיאטת הללא קניות שהתחלתי בראשון לפברואר! על זה יהיה פוסט נפרד אבל כרגע אני פשוט בהיי מעצמי! עוד סיבה טובה לחודש יולי: חודש היום הולדת שלי! עוד שבועיים וקצת...


לשם החגיגה הפוסט יעסוק במשהו EXTRAORDINAIRE (יוצא דופן בצרפתית) :
בפעם הראשונה מזה שנה וקצת שהבלוג קיים אפרסם תמונות של יהלומים! כל הפריטים נמכרים החל משישים אלף דלר וכלה בכמה מיליונים. 

Zadora 
Poppy Flower Timepiece- שעון עשוי  פלטינה ופלדיום 18kt זהב לבן. הפרח משובץ ביהלומים, אבני אודם ורוד ולבן וספיר ורוד. 



שעון פרת משה רבינו מאותו הסדרה גם קורץ לי: זהב צהוב 18kt, החיפושית היא סמל שמבשר הצלחה ולכן משובצת באבני אודם בצבע ורוד עשיר. הנקודות משובצות ביהלום שחור והעיניים באבן ספיר ברקת. 



de grisogono



לא כשר הפיגי אבל הוא כ"כ חמוד:  303 אבני ורוד זהב 11:39 קראט, 99 יהלומים לבנים 3.32 קראט, 2 יהלומים שחורים של 0:11 ו - 1 פנינה חופשית 17.8 מ"מ. הפיגי בהזמנה אישית בלבד. 
עוד כמה פריטים שאהבתי: 



                                                      Van Cleef and Arpels




PIAGET 


ונקנח בביקיני היקר בעולם שעוצב ע"י סוזן רוזן :
150 יהלומים בדרגת D שעולים 30 מיליון דולר ואת האישה הכי מושכת תשומת לב בים. 


שבוע טוב! 

תגובה 1:

  1. לא הבנתי, את רומזת לנו משהו??
    כאילו לקנות לך משהו מהרשימה ליום הולדת??
    אני זורמת.. בחרי מה בא לך, אני על זה!!

    עין_פשוטה

    השבמחק