יום חמישי, 28 ביולי 2011

טוטאל ביצ'ית

נתבקשתי ע"י חברת בגדי הים EXPOSE שמייצרת את בגדי הים של בננה, גלית לוי ולי קופר, לכתוב מהו ה"טוטאל לוק" שלי לים. 
החברה מקיימת בדף הפייסבוק שלה תחרות בשם "EXPOSE YOUR TOTAL LOOK" ואני כחובבת תחרויות פייסבוק ממליצה לכן להיכנס ולנסות את מזלכן: לחצו עלי 


זה לא משנה איזה סוג הבגד ים שלך (ביקיני, טנקיני, שלם או מונוקיני), איך הוא מעוצב או מאיזו חברה הוא:

גלית לוי


לי קופר


פלפל: 

אלף אלף:

טורקיז

מה שבאמת חשוב הוא "כל המסביב" 
                                         ותאמינו למילה של PASSIONISTA בעניין:









פריאו סקסי תואם לבגד ים 

תכשיטים: אני אוהבת אותם מעץ טבעי או מצדפים 


 

נעלי מליסה ואיפנמה ג'יזל 


תיקים :


בעיצוב שבטי 

ריפליי:
                                                                                                                            ניין ווסט (מתה לאחד כזה)


















מניפה של שרון ירושלמי



לשכב בים הכי בסטייל
רצוי עם קוקטייל ומטריה ביד 
 


                                  HAVE A NICE WEEKEND
את סוף השבוע שלי אבלה במאהל המחאה ברוטשילד- אפשר ורצוי לבוא לבקר ואף להצטרף אליי.... 


הצעה לשופינג סוער וממוזג:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה