יום שלישי, 23 באוגוסט 2011

כיף טהור


אוהבת אני להסתובב בנמל במיוחד בימי חול לקראת שקיעה, אז יש הרגשה של חופש. חופש כמו שיש רק בחו"ל- שקיעה, תיירים, ים, בירה וראש שקט ממחשבות. השוק מוצלח, מוצלח מאוד אפילו והמסעדות נחמדות. יחד עם זאת, אין בנמל מסעדה אחת שאהובה עליי עד כדי כך שאקבע בה את פגישותיי.
אגב בשישי שבת אין מצב שתתפסו אותי ביחד עם עוד אלפי אנשים בנמל. רעש, המולה וצרחות של זאטוטים הם בוודאי לא סגנון הבילוי שלי.



הפוסט האחרון שפרסמתי כאן היה בראשון לאוגוסט. את החודש הזה ניצלתי בלעשות כיף טהור. נפשתי בים המלח (אפילו עשיתי בוץ), השתתפתי בהפגנות המחאה החברתית (וחזרתי מרוגשת ומלאת השראה), יצאתי כל יום עד מאוחר, הכרתי אנשים חדשים, יום כיף בספא עם חברות לרגל יום הולדתי, ביקרתי במוזיאון ארץ ישראל ובמוזיאון תל אביב לאמנות, פקדתי מסעדות שוות (שעליהן אספר בהמשך), קראתי שישה ספרים טובים, הופעה של אסף אמדורסקי ואפרת גוש במסגרת יום כיף מהעבודה, חברה יקרה הייתה בחופש מהעבודה וביחד תיירנו בעיר וחרשנו את נווה צדק ודיזינגוף וחוף הצוק והיא קנתה (ואני הסתכלתי) וקיבלתי המון מתנות מאוחרות ליום ההולדת.
 עד לפעם הבאה, אני כאן במלוא המרץ.
שמחתי לראות שבזמן שלא הייתי כאן, עדיין נכנסתם לבלוג ואפילו השארתם לי תגובות של איפה אני. תודה- זה מחמם את הלב כל פעם מחדש. 


עוד משהו שקרה לי החודש, לפי (הלפטופ) התקלקל ופירמט את עצמו לבד, מה שאומר שתמונות שצילמתי במשך שנה וחצי (ואני מצלמת כמעט מדי יום), עבודות אקדמאיות, פוסטים עתידיים לבלוג, כל הדברים היקרים לי, הכל נעלם ונמחק לצמיתות. ביומיים הראשונים בכיתי וכעסתי על עצמי שלא הכנתי גיבוי עד שהכרחתי את עצמי להבין שאי אפשר לשחזר את החומר ושצריך לשכוח מהעניין ולהמשיך הלאה. מאז אני משננת את המנטרה "אין מה לעשות בנידון" ומרגישה יותר טוב אבל לא כדאי להזכיר לידי את עניין הפרמוט. 


את השמלה קיבלתי במתנה מהמעצבת "אולינקה" ואני מרוצה עד השמיים מהגזרה שלה. היא מסתירה בדיוק את מה שצריך...לדגם של השמלה קוראים "מעיין" ואולינקה עשתה אותו במגוון צבעים כמו תכלת, ירוק, טורקיז, שחור אבל אשמח אם יהיה גם בוורוד (רמז דק) ואני כאמור בחרתי אותו בצבע קרם. הסטודיו של אולינקה נמצא ברחוב בר כוכבא 51 בת"א, מדי שישי בצהריים היא פותחת אותו לכלל לקוחותיה ואז אפשר לקנות את שמלותיה במבצעים מצחיקים.   
לדף של אולינקה בפייסבוק


קצת מהמתנות שקיבלתי ליום הולדת:
תיק קלאץ' ירוק - אתר אסוס.
צמיד: פורלה. 
נעליים: יונייטד ניוד שנקנו לי ב"אלמביקה"- "נעלי ההתעמלות" החדשות שלי, מזכירות את הזוג הראשון שיש לי של המותג אך העקב נמוך יותר ומעוצב אחרת. 





את השרשרת שאני עונדת קיבלתי במתנה מ"מיידלה". היא מקולקציית שבע, ומורכבת מארבע שרשראות. הקולקצייה מייצגת עוצמה נשית של 7 דמויות מהתנ"ך כמו רות, יעל וחווה. את התליון התחתון שעשוי חימר יכולתי לבחור מבין 7 צבעים שונים ושבע הדמויות מהתנ"ך ואני בחרתי את שלי בצבע תכלת ובדמות נעמי. אציין לטובה את הסוגר הגדול והנוח של השרשרת- מצולם בתמונה האחרונה לפוסט. 
לדף של מיידלה בפייסבוק שעמוס בלקוחות נאמנות. 


לק: SPARROW ME THE DRAMA של O.P.I


להתראות ממש בקרוב,
תמר. 

2 תגובות:

  1. איזה כיף שחזרת.. ועוד עם כאלה רשמים מטורפים!
    השמלה מטריפה... והתיק, והשרשרת הכל בטוב טעם כרגיל.
    חולה עלייך!

    עין_פשוטה

    השבמחק
  2. עין פשוטה,
    חולה עלייך בחזרה! כיף לחזור!

    השבמחק