יום חמישי, 25 באוגוסט 2011

זה לא נעים לראות H&M סגור

בחמישי שעבר נפתחה החנות השביעית של H&M בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.
שעת ה"שין": 11:00 בבוקר.



בלילה חלמתי שאני הראשונה להיכנס לחנות ושהיא פתוחה רק לכבודי. אני זוכרת שהיה לי כיף בחלום להסתובב לבד בחנות ושהכל היה מסודר ותלוי בקולבים ושאף מידה לא הייתה חסרה.
בהשראת החלום הזה הגעתי לחנות חצי שעה לפני מועד הפתיחה, בתור לכניסה כבר עמדו כ-150 בנות צרחניות ונרגשות (נו, בגיל הטיפש-עשרה), ביניהן ראיתי גם כמה סבתות אמיצות ומשפחה של תיירים מקוריאה.
למאה הראשונים בתור הובטח כרטיס גיפט קארד לקניות בחנות ותכנונים עליו נשמעו מכל עבר.

הכי הצחיק אותי כשפתחו סוף סוף את החנות אחרי טקס גזירת הסרט האדום המסורתי שלווה בצעקות נרגשות מצד הבנות המחכות, הכניסה שלהן לחנות הייתה מאופקת ושקטה כאילו עברו במקום סתם במקרה.


החנות גדולה מאוד, בעלת שתי קומות ומכילה בגדי נשים, גברים וילדים. הכל היה מסודר ושופע דגמים ומידות. נכנסתי ראשונה לחדר הלבשה נקי ומדיף ריח צבע טרי. החנות הייתה עמוסה בקונות, מרוב ההמולה התקשיתי למצוא משהו לטעמי ולכן אנצל את הגיפט קארד שלי בפעם הבאה.



היום בשעה 11:00 בבוקר תיפתח החנות השמינית בקניון רחובות ואני בטוחה שהמחזה יחזור על עצמו. יש דברים שאינם משתנים לעולם כמו הבאזז סביב H&M....

אגב ציפור קטנה לחשה לי שבפברואר לקראת הוולנטיינס דיי תוצג בחנויות H&M בארץ ובעולם קולקציית הלבשה תחתונה בעיצובו של דיויד בקהאם. בינתיים לא פורסמו העיצובים אבל ככה זה היה נראה כדיוויד דגמן לאמפוריו ארמני:



בהחלט יהיה נעים לראות H&M פתוח גם בשבת בקניון שבעת הכוכבים!


3 תגובות:

  1. אני בזמן האחרון די מאוכזבת מ H&M יותר פונה ל MANGO

    השבמחק
  2. כן גם אני לא מאמין שזה נעים לראות אותם סגורים ,עד שזה הגיע לפה לישראל,למרות שאני עדיין חושב שגם מעבר לזה שהם הגיעו לישראל עדיין הם לא זולים כמו בספרד,גרמניה או צרפת יש עדיין יוקר פה בארץ.

    השבמחק
  3. Ksyu Style- עונת מעבר בחנויות תמיד יבשושית. אני מקווה שזה ישתפר לקראת החורף.

    מותגי אופנה- אבא שלי קנה לי בחו"ל שמלה של H&M ב120 שקל. בסניף בעזריאלי היא הייתה בסייל ועלתה רק 30! יש גם סיפורים כאלה....

    השבמחק