יום שני, 9 בינואר 2012

שגרת טיפוח חורף

על טיפוח תמיד יש על מה לדבר שכן אני אוהבת להתמרח ועל הדרך גם לנסות דברים חדשים. אם בקיץ אני מורחת קרמים קלים על בסיס מים במרקם ג'ל, בחורף העור שלי נוטה להתייבש מהר ולכן אעדיף להשתמש בקרמים גדושי לחות ויחסית "כבדים".

מימין לשמאל בתמונה התחתונה:
*קליניק קרם לילה - youth surge night, הוא סמיך מאוד ופחות "מפנק" כי אחראי על שיקום ותיקון העור, בין היתר אחראי להפעיל ולחדש את התאים בעור. בזכותו העור שלי יציב ולא סובל כ"כ מאדמומיות.
*קליניק קרם עיניים (משתמשת בו בלילה)- all about eyes, במרקם ג'ל וללא ספק אחד הקרמים הכיפיים שיצא לי להשתמש בו. הוא קריר, מפחית עיגולים כהים מתחת לעיניים ומשאיר תחושה חלקה באיזור העיניים.
*לנקום - visionnaire- מעין אנטי אייג'ינג מתקדם. מאז שהתחלתי להשתמש בו העור שלי נראה אחיד וחלק, הנמשים נראים כאילו הם חלק מהעור ולא התווספו אליו במהלך הקיץ. בזכות המולקולה החדשנית LR 2412 העור נראה בריא וקורן. בכללי זה הקרם הכי אקטיבי שיש לי. המרקם נעים למגע והבקבוק נראה כמו עיצוב הייטקי מתקדם- שילוב של זכוכית ומתכת. ציון לשבח ללנקום ששמים דגש גם על עיצוב בקבוק שכן גם זה נתפס כחווית שימוש.
על עור נקי אני מורחת את הויזיונר מתחת לקרם פנים.
* ג'יג'י- recovery קרם יום עם מקדם הגנה 30 spf. מוצר טיפוח פרא- רפואי המכיל תאי גזע צמחיים של זן התפוח. נספג כליל ולשמחתי לא גורם לעור שלי להבריק. מתחת לקרם הפנים אני מורחת את
* ג'יג'י- recovery סרום שמעניק לעור פצצת לחות לחות לחות.

לעיתים אני משתמשת בסרום של GIGI ולעיתים ב-visionnaire, תלוי במצב העור.


וכמובן, איך אפשר בלי שיטת שלושת השלבים של קליניק-סבון נוזלי, מי פנים וקרם לחות. הבסיס לכל טיפוח.


מייחלת לקצת גשם ולעור מלוחח למשעי.
תמר.

תגובה 1:

  1. תמר, תענוג לראות שיש לך מודעות. כמוני כמוך בוררת לי מכל מותג את מה שמתאים לי, לא מתמסרת לאחד (עם נטייה לשיסיידו, מודה)
    בקרם העיניים של קליניק גם אני נוהגת להשתמש, מרקם נעים.
    אהבתי את התפאורה.

    השבמחק