יום ראשון, 15 בינואר 2012

מי בדלת??




כמה טוב שבאת הביתה! חיכיתי לך !!!!
גלוסי בוקס:
מכירות את הסצינה מהסרטים שבאים לפתוח מתנה ומתחת לאריזה מסתתרות עוד כמה אריזות ולוקח זמן לפתוח את הכל עד שמגיעים למתנה עצמה? ככה הרגשתי עם החבילה של גלוסי בוקס: ארוזה הרמטית בארגז קרטון ואז בקופסה הורודה (השווה) ואז להתיר את הסרט ולפתוח את נייר הקרפ המבושם עד שמגיעים למוצרים.
 אז מה זה בעצם?
נרשמים באתר של גלוסי בוקס, עונים על 18 שאלות (כמו הרגלי טיפוח, צבעים אהובים, סוג שיער ועור וכו') שמטרתן לבנות פרופיל אישי ועל פיו החברה תתאים לך מוצרים. בהשקה נאמר לנו שבחיים לא נקבל את אותם מוצרים ולא יהיו 2 מוצרים של אותה חברה באותה קופסה.
אחת לחודש תצטרכי לרוץ באטרף לסניף הדואר הקרוב לביתך בכדי לקבל 5 מוצרים בגודל travel size (ל-א דוגמיות קטנטנות) של איפור, בישום, טיפוח... אחד מהמוצרים בדר"כ האיפור יהיה בגודל מלא.
אהבת מוצר כלשהו? את יכולה לרכוש לעצמך אותו באחת מרשתות הפארם. גלוסי בוקס אינה מוכרת מוצרים! היא רק מספקת אותם לך.
התרשמת לטובה ממוצר כלשהו? את מוזמנת להיכנס לאתר גלוסי בוקס ולכתוב את התרשמותך מהמוצר. על כל משוב שכזה זוכים בנקודות גלוסי בוקס- "גלוסי דוטס" שאפשר לצבור ולקבל הפתעות בעזרתן.
http://beauty.glossybox.co.il/
גלוסי בוקס ראויה לציון לשבח על שמעסיקה את עמותת שווים  ומשתפת פגועי נפש באריזת החבילה!!! בזכותם ובזכות כל מי שתרשם לשירות- תהיה למישהו אחד עוד סיבה טובה לקום בבוקר....

מחיר החבילה לחודש הוא 50 שקלים בתוספת 9.50 שקלים דמי משלוח. לכל חבילה מצורפת גלויה (בתמונה למעלה) שמפרטת את המוצרים ומחיריהם הרגילים לגודל מלא. אגב, רק הגלוס בגודל מלא שקיבלתי נמכר ב- 146 שקלים...


השלל הגלוסי שלי: בושם מיניאטורי Love Chloe, סרום vital light של קלארינס בגודל מוקטן, דיאורדורנט של גרנייה בגודל מוקטן, גלוס שפתיים מנפח של ofra בגודל מלא, מסקרה Grow Luscious Plumping של רבלון בגודל מלא, קוביית פלא לציפורניים של Seacret בגודל מלא, קרם גוף Womanity של טיירי מוגלר בגודל מוקטן. 





גלוסי בוקס מומלץ לכל מי שאוהבת להתנסות במוצרים חדשים, שרוצה לאגור מלאי לחורף, אף פעם לא מוצאת דוגמיות באף מקום.... אגב בלחיצת כפתור אחת באתר את יכולה להתנתק מהשירות, מבלי לדבר עם אף נציג שירות חופר. אמנם נגמרו כל קופסאות ינואר אך אני מפצירה בכן להירשם בהקדם לקופסת פברואר שתוקדש לוולנטיין. מהרו כי גם כאן המלאי מוגבל...
(דיאנה ואני בהשקה)


ואם כבר בטואלטיקה נפלאה עסקנינו אני רוצה להציג את הדבר הבא בתחום הבשמים: "בשמי נישה".  בשמי נישה מוגדרים כמושקעים יותר מבחינת עיצוב וקונספט, שלא לדבר על המרכיבים והם מופצים בכמות מוגבלת ובחנויות מתמחות בלבד. 
למי שנמאס כבר לקבל בחגים את אותם בשמים שנמצאים תמיד בהנחה, למי שקונה בושם שאנל רק בגלל שאין על שאנל, למי שרוצה להרגיש מיוחדת ולמי שבא להפתיע במתנה שווה-
רשת call perfume משיקה בלעדית "בשמי מזלות".
אוליבייה פונה, נצר למשפחת אמני בישום ובעל תואר מאסטר בבישום (מתברר שיש 50 כאלו ברחבי העולם ושזו הדרגה הכי גבוהה לאמני בישום) חבר לאסטרולוג רוברט בוהם וביחד הם יצרו את חברת CnR CREATE שחיברה בין אסטרולוגיה לבישום.
לכל מזל בגלגל המזלות יש שני בשמים- אחד לאישה ואחד לגבר, כך שבסה"כ יש 24 בשמים בסדרה. באסטרולוגיה לכל מזל יש את המרכיבים הטבעיים והתמציות שמאפיינים אותו ולכן כל בושם בסדרה ייחודי מהאחרים.
יכולתי לקחת בושם לעצמי אבל רציתי להפתיע את הגבר בבושם למזל שלו- קשת.
על פי האסטרולוגיה SAGITTARIUS   קשת-  אוהבי מסעות ומרחבים, עצמאים וחובבי חופש. לקשת התאימו תמציות גרניום לתחושה מסעירה, קמומיל לאיזון רגשי ותוספת הרמוניה. כל בושם מגיע באריזה מהודרת מלווה בספרון שמתאר איזה מרכיבים התאימו לכל מזל ותליון/ תכשיט עם הסמל של כל מזל. 


מזל סרטן (המזל שלי):

 נשים-   חינניות, אוהבות לשתף פעולה עם אחרים, סימפטיות, רכות וסלחניות:  פרח האיריס מעיד על רגישות גבוהה, פרח השיטה מוסיף בטחון עצמי ותקשורת, תפוח ירוק חושני.
גברים-  רגישים ורגשניים, חכמים ומלאי ידע, משפחתיים ומעניקי אהבה: עץ הרוזווד החושני, למון גראס ירוק לתוספת רעננות גברית, ילנג ילנג ומימוזה להשראה והגברת המשיכה.

מחיר הבושם לצרכן: 449 ש"ח.
מחיר השקה מיוחד: 299 ש"ח
לרגל ההשקה ולשנה החדשה  - יוענקו 10% הנחה לילידי המזל, ברכישת הבושם התואם
 בחודש  יום ההולדת בשנת 2012

להשיג: באתר האינטרנט: http://www.callperfume.co.il/
במוקד הטלפוני 1-800-771-771 וברשת חנויות  הבוטיק ברחבי הארץ.





5 תגובות:

  1. תמיד כייף לקבל מתנות ולהתחדש במוצרים חדשים!

    וזה רעיון בהחלט שווה הגלוסיבוק המלצתי אפילו למספר חברות שלי להירשם והם אהבו את הרעיון.

    אני אחת מאלו שחושבת שאין על שאנל .. אבל תמיד כייף לנסות משהו חדש.
    תודה על הטיפים.
    מיכל
    http://matryoshkachic.blogspot.com

    השבמחק
  2. אני אהבתי את גלוסי ונשאבתי להתלהבות הסטוד' בת ה 20 שפסקה שזה מיזם מוצלח.

    השבמחק
  3. הי מיכל, אהבתי את תמונת הפרופיל שלך.
    נרשמת לגלוסיבוקס?

    שרונה- טופשופ בסוף העונה הנוכחית.

    אפרת- מתה על חוש ההומור שלך. אני מניחה שגם את נרשמת לגלוסי בוקס...

    השבמחק