יום רביעי, 1 בפברואר 2012

מעשה בתמר, אפרת וגיא גיל

 פברואר כבר פה והחודש אני מציינת מספר אירועים:
שנה לציון דיאטת הללא קניות שלי 
שנתיים לבלוג 
2 הגרלות
ועוד כמה הפתעות 
בהחלט יש למה לחכות...

בהמשך לפוסט הקודם:
למה בחרתי לכתוב דווקא על גיא גיל?
מי שמכירה אותי , יודעת שבכל הנוגע לתכשיטים אני תמיד מחפשת את הדבר החם הבא... בחודשים האחרונים אני עדה לפעילות שונה בדף הפייסבוק של גיא גיל, פעילות שלא כל מעצב תכשיטים זוכה לה. "מעריצות" מעלות תמונות של עצמן עם התכשיטים שלו, התחרויות שהוא עורך זוכות לחשיפה רחבה, כל תכשיט שמועלה לדף נמכר תוך דקות ובנות רבות על זכות הראשונים לקנייה ואף מבקשות שיכין להן משהו מיוחד. בשבילן. גיא גיל הוא מקסים מאין כמוהו ואילו לא היה נשוי, אני בטוחה שבנות היו רבות עליו כמו על התכשיטים שלו. 
הייתי צריכה לראות בעצמי על מה הרעש והמהומה והלכתי מתוגברת בחברות לסטודיו של גיא גיל. במהלך הביקור הקצרצר הספקתי לצפות בכמה בנות נלהבות נכנסות:
עוד לפני שגיא סיים להכין את העגילים שתכנן להעלות את תמונתם לפייסבוק, אחת כבר קנתה אותם והשנייה הורידה ממנו תרתי משמע שרשרת שלבש וקנתה אותה. שלישית שבאה ממרחקים, קנתה 4 זוגות עגילים ולפי התמונות שהיא מעלה לדף, זו לא הפעם הראשונה שהיא עורכת קנייה גדולה אצל גיא. 
הרגשתי כמו בכוורת דבורים- מלא דבורות עמלניות חגות סביב גיא גיל ואני...כבר מבולבלת מהמבחר, מנסה להבין איזו שרשרת מתחשק לי. בסוף נבחרה ה"מונטיפיורה" (מתה על השמות שגיא גיל ממציא לתכשיטים שלו):

וכעת הבמה עוברת לאפרת:
,שלום לכולן
התבקשתי ע"י הגברת הפאשניסטית הראשונה, תמר ניר, לכתוב מספר מילים לפוסט הנוכחי. שמי אפרת ואני חברה של תמר והאמת שהכרנו לראשונה כשנתקלתי בבלוג שלה והעמקנו את הקשר בזכות חיבתנו לאופנה
בשבוע שעבר חגגתי את יום הולדתי ה-26. בדר"כ אינני נוהגת לחגוג את יום הולדתי כי אני תמיד מנסה להישאר סוג של "פיטר פן" אבל הזמן תמיד מנצח אותי... :) השנה, בתמיכת חבריי, החלטתי לחגוג "בקטנה" ויצאתי איתם למסעדת אוונגרד
 לשמחתי הרבה אחת המתנות שקיבלתי הייתה ארבעה זוגות עגילים של המעצב המוכשר גיא גיל!!! נתקלתי לראשונה בעיצוביו הייחודיים בחנות בוטיק המעצבים אמילקה ברמת השרון, שם רכשתי שרשרת זהב עם אבנים צבעוניות שבלטה ביופייה מכל שאר הפריטים

לאט לאט נחשפתי לעיצוביו יוצאי הדופן ובעזרתה של תמר גיליתי שגיא הוא הבעלים של חנות הבוטיק יד שנייה, "מרלין אהובתי" שנמצאת ברחוב בעלי המלאכה בתל אביב ושם גם שוכן הסטודיו שלו.

קפצנו לבקר את גיא בחנותו ובשנייה הראשונה שנכנסתי לחנות חשבתי שנכנסתי לחנות ממתקים. העגילים היו מסודרים על השולחן, כל אחד מהם צבעוני ומפתה ומזמין והשרשראות המסקרנות היו מפוזרות ברחבי החנות.
אני תמיד אוהבת לקנות פריטים שאינם שגרתיים ושלא נמצאים בתפוצה רחבה על בנות ישראל ובחנות של גיא גיל לא הצלחתי למצוא שני פריטים שהם זהים לחלוטין.
היצירתיות והמקוריות שלו מעוררים השראה ואני ממליצה לכל בחורה שחובבת תכשיטים לבקר בחנות לפחות פעם אחת, כדי שתוכל להתרשם ממבחר התכשיטים העצום. 


בתור בחורה חובבת אופנה פלוס, נראה לי כי מדובר במעצב אוונגרדי שמביא איתו חידושים ובאמת ראוי להערכה.



3 תגובות:

  1. איזה כיף לכן! תמונות צבעוניות ומקסימות!

    השבמחק
  2. תמר,

    איזה כייף שאת תמיד מחדש עם איזה דובדבן שבקצפת ...

    איך אני אוהבתאת השימוש עם האלמנט של הצדפות זה כל כך יפה

    המשך עשייה מרובה יש לך באמת בלוג מקסים, בזכותו למדתי להכירך

    מיכל - matryoshkachic.blogspot.com

    השבמחק
  3. דיאטת ללא קניות ?
    אוי תלמדי אותי. בבקשה.

    השבמחק