יום שבת, 4 בפברואר 2012

הפתעה ראשונה

נכון יש את המשפט הידוע שכלבים תמיד דומים לבעלים שלהם וההיפך? זה בדיוק מה שחשבתי כשהכרתי לראשונה את אורית דייך, מעצבת תכשיטי המותג ordway.design. היא צבעונית, קצת שונה בנוף הישראלי, ייחודית, אמיצה ומלאת שמחת חיים בדיוק כמו התכשיטים שלה. במבט יותר חודרני לא הצלחתי להבין מי מוביל את מי- התכשיטים את אורית או אורית את התכשיטים. מה שבטוח הוא ששניהם משפיעים בצורה הדדית אחד על השני.


"המכנה המשותף שמחבר בין כל התכשיטים שלי הוא תרגום המחשבה שלענוד משהו צבעוני מתוגבר בחיוך לא יהפוך אותנו לפחות רצינים ומקצועיים אלא יגרום לנו להיות בדיוק כאלה רק עם תוספת של חוש הומור. אח"כ תגיע ההבנה שמעבר להיות התכשיט עצם דומם, הוא גם מהווה הצהרה של העונד אותו שהוא מספיק בטוח בעצמו על מנת להעיז ולחרוג במעט מהמקובל מבלי שהדבר יפגע בתדמיתו, אלא יוסיף לו רובד נוסף שייחד אותו מהשאר".
 


972-52-6421543

email: ordway.design@gmail.com

אאוטפיט:
סוודר מקושט באבנים שהיה שייך לסבתא רבא שלי והוא סוחט לבבות ומחמאות.
חולצה: וינטאג'
חצאית: קסטרו
שרשרת: הדוכסית המפורסמת של אורית
תיק: TIMMY WOODS
מגפונים: טופשופ


תודה לארסני על התמונות הנהדרות!!!


אני הכי אוהבת לשלב את השרשרת הזאת מתחת לצווארון. זה פשוט מושלם!


בסוף השבוע הקרוב אורית דייך מארגנת מכירה מיוחדת לכבוד הוולנטיין דיי בבית אשל 22 בשוק הפשפשים, יפו. מלבד היצירות של אורית, ישתתפו מותגי הלבוש הארט ברייקר ו- 2SIS, בגדי ערב של about black, תיקים של מלינקה ולבני נשים של dragonfly. שווה להגיע ולו בגלל העד 50% הנחה שינתנו.  שעות המכירה:
חמישי: 17:00-22:00
שישי: 10:00-16:00
שבת: 13:00-18:00
ביום חמישי בין השעות 18:00-21:00 אנכח במכירה על תקן סטייליסטית אישית עם טיפים וטריקים רבים באמתחתי והמאפרת חן שלזינגר תציע את שירותי האיפור שלה למבקרות. אני מתרגשת לקראת המכירה שכן זו הזדמנות להכיר את הקוראות שלי "בלייב" אז תקפצו להגיד שלום! 
בשישי משעה 11:30 תתארח הבלוגרית שרונה מהבלוג photo.fashion.passion 



מחכות ומצפות לסופ"ש הקרוב,
אורית ותמר. 


5 תגובות:

  1. תכשיטים עם נוכחות

    הסוודר של סבתך, אלוהי, לא מוצאים דברים כאלה היום

    השבמחק
  2. אהבתי את החולצה המעודנת!

    השבמחק
  3. החולצה באמת מקסימה. ניראים תכשיטים מעניינים.

    השבמחק
  4. החולצה מדהימה הצבע שלה .. נשמרה יפה אין על וינטג...

    השבמחק