יום שלישי, 7 בפברואר 2012

מנותמר

תזכורת:
בחמישי אורית דייך מארגנת מכירה מיוחדת לכבוד הוולנטיין דיי בבית אשל 22 בשוק הפשפשים, יפו. מלבד היצירות של אורית, ישתתפו מותגי הלבוש הארט ברייקר ו- 2SIS, בגדי ערב של about black, תיקים של מלינקה ולבני נשים של dragonfly. שווה להגיע ולו בגלל העד 50% הנחה שינתנו.  שעות המכירה:
חמישי: 17:00-22:00
שישי: 10:00-16:00
שבת: 13:00-18:00
ביום חמישי בין השעות 18:00-21:00 אנכח במכירה על תקן סטייליסטית אישית עם טיפים וטריקים רבים באמתחתי והמאפרת חן שלזינגר תציע את שירותי האיפור שלה למבקרות. אני מתרגשת לקראת המכירה שכן זו הזדמנות להכיר את הקוראות שלי "בלייב" אז תקפצו להגיד שלום! 
לדף המכירה עם כל הפרטים


למרות שיש לי חולשה למנומר אין לי שום פריט כזה בארון מלבד מגפי הטופשופ הללו, מוקסינים של קלווין קליין והצעיף הנ"ל. הייתי שמחה לתיק מנומר מהסוג הפרוותי אבל בינתיים זה לא בראש מעייני. התמונות לקוחות מלוח שנה חדש של קמפרי, אין לי צורך בלוח שנה ענק שכזה ולכן התמונות נהפכו לטפט ובהמשך גם אשדרג אותן לברכות יום הולדת. 





אוקסנה היקרה עורכת הגרלה שווה בבלוג שלה- http://www.ksyustyle.com/2012/02/blog-post.html?spref=fb 
אני מתה לזכות בשלל הזה ואתן בטוח גם תהיו בעניין... כנסו ותרשמו.

להתראות בחמישי במכירה ביפו! 

תגובה 1: