יום רביעי, 29 בפברואר 2012

מה עושים כשגשום בחוץ ונמאס ללמוד?

הגרלה חדשה בבלוג ללחוץ עלי הגרלה חדשה בבלוג 

אינני יודעת איך אחרים מתמודדים בתקופת בחינות שלהם, אני יודעת שאצלי מדובר בתקופה מוזרה. תקופה שצריך למצוא כח פנימי עצום שידרבן אותי ללמוד ולא להתעסק בדברים אחרים ויחד עם זאת גם למצוא לעשות משהו מהנה וקצרצר שיוריד ממני לרגע את רמת הלחץ כדי שלא "אשתגע" עם עקומות תמורה למיניהן.
קורה לי לא פעם שלאחר כמה שעות טובות של למידה אני מוצאת את עצמי חולמת על חיים אחרים. ממש מפליגה במחשבות שלי, דימיון מודרך מפורט לפרטי פרטים של מיליון דברים שהייתי רוצה לעשות באותו רגע ממש או הקטע הכי אהוב עלי-
מה אם.....
מה אם לא הייתי תל אביבית בנשמה
מה אם..לא הייתי ג'ינג'ית
מה אם לא הייתי מתעניינת באופנה, לאיזה תחום אחר הייתי מפנה את ה-passion שלי
מה אם הייתי מוזמנת לנשף פורים של האצולה הבריטית, למה הייתי מתחפשת וכך הלאה
בגלל זה אני אומרת שתקופת מבחנים היא מוזרה- נאחסית, לחוצה, מאתגרת אבל גם מכוונת אותי למה שאני רוצה להיות.
לא פעם ראשונה שאני בלימודי תואר אבל הפעם, המבחנים נראים אין- סופיים. וכן, אני מהחננות האלה שעושים מועדי ב' רק כי יש הזדמנות לשפר את הציון בעוד כמה נקודות....


הג'קט האפור כבר כמה שנים איתי ואני מחשיבה אותו לקנייה מצוינת כי הדוגמה קלאסית ומודרנית וגם הצבע נייטרלי ושימושי.  את החצאית דמויית עור בגזרת פליסה (אני חולה על פליסה) מצאתי דווקא ב- H&M ! במאה וחמישים שקלים ונדמה לי שנשארו עוד כמה בסניפים.  שווה לבדוק- החצאית די מוצלחת לדעתי.
שרשרת של גיא גיל מהפוסט הזה 




העגילים שייכים לגברת מוכשרת בשם נועה רוטנברג שהכרתי אותה לראשונה בזכות השרשרת המקסימה הזאת: 


ומלבדה יש לנועה דברים יפים במחירים שפויים. ממליצה לבדוק את דף האטסי שלה בכתובת :
http://www.etsy.com/shop/NoaRottenberg?ref=seller_info

הגרלה חדשה בקרוב מאוד. stay tuned

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה