יום רביעי, 7 במרץ 2012

המלשינה חוזרת

הגרלה הגרלה הגרלה הגרלה לחצו עלי


המלשינה- כי דברים טובים לא שומרים בלב

 china glaze מגיעים לארץ!!!! גם הם כמו essie ישווקו במכוני יופי פרטיים ולא ברשתות הפארם.
יש לי בסך הכל חמישה לקים של המותג, אני אוהבת את כולם. המריחה שלהם מאוד נוחה והגוונים הם צעירים ו"חיים".

המלשינה 2- נא לשתף כלות לעתיד-
בדף הפייסבוק של המעצבת רינה בהיר יש בכל חודש הגרלות חדשות של שמלת כלה, איפור ושיער, נעלי כלה ושלוש שמלות לשושבינות. שימו לב שלכל פריט יש הגרלה משלו שצריך להירשם אליה בנפרד וכן יש להירשם בכל חודש מחדש !!!!! 
לחצו עלי
גם בדף של לימור רוזן יש הגרלה! רוצה שמלת כלה של לימור רוזן במתנה? העלי תמונה שלך בתחפושת מקורית מילדותך ובקשי מכל החברים שאוהבים אותך לפרגן בתגובות ולשכנע למה דווקא לך מגיע לזכות... התמונה עם הכי הרבה תגובות מקוריות תזכה! 


המלשינה 3- סיפור אמיתי: חברה שלי טסה לפריז, בלובי של המלון היא פוגשת ישראלי, מתחילים לדבר, הוא נותן לה כרטיס ביקור והיא נרגשת מעבירה אותו אלי, שאכתוב. לישראלי קוראים אלי בן זיקרי והוא המייסד ויו"ר העמותה "פ.ל.א- פאה לכל אישה".
עמותת פ.ל.א. עוזרת ומספקת פאה בחינם לנשים, גברים וילדים חולי סרטן ודואגת להתאמה, סידור, וטיפול שוטף בפאה. 
אלי בן זיקרי מתפעל שתי מספרות בבתי החולים בלינסון וקפלן, בהן הוא מספר נשים בחינם ומשתמש בשיער לעיצוב פאות עבור הנשים החולות. הוא לא מסתפק רק במתן פיאה לכל אישה, הוא גם מתחזק היטב את הפאות (שוב, בחינם) בחפיפה, פן ותחזוקה שוטפת על פי הצורך. 

ביום מעשים טובים 20.3.12 
העמותה תאסוף תרומות שיער הנשלחות לחו"ל לשם ייצור הפאות והתאמתן לחולות. השיער הנתרם חייב להיות באורך של 30 ס"מ לפחות, ושלא עבר טיפול כימי. ביום מעשים טובים, יוקמו מרכזי התרמת שיער במוקדים המתקיימים ב"יריד שכולו טוב" בקניון ערים בכפר-סבא בין השעות 11:00-18:00 ובאירוע "עושים טוב בכיכר" בכיכר רבין בתל-אביב בין השעות 12:00-19:00.
נשים ונערות שיתרמו משיערן יזכו לתספורת חינם.
לדף העמותה בפייסבוק

תגובה 1: