יום שישי, 23 במרץ 2012

פנינה תל אביבית- מדור חדש!

יש כ"כ הרבה חנויות שעונות להגדרה "פנינה תל אביבית" ומגיע להן מדור מיוחד בבלוג! קבלו את הפנינה הראשונה- החנות של המעצבת אפרת קסוטו. 

למה פנינה?
בגלל המיקום 
בגלל העיצוב 
בגלל השירות 
תחנת חובה לכלות 

בחנות ניתן למצוא מסרקיות, תיקים, סיכות דש, עגילים, שרשראות וצמידים בעיצוב אלגנטי ורומנטי "כמו של פעם". אגב, שמלות של רוני קנטור נמכרות במקום. 
המחירים? מפתיעים לטובה- מתחילים מ- 260 שקלים ועבודות גדולות של שיבוץ סברובסקי בעבודת יד יכולות להגיע לכ-2000 שקלים . יש ליין של עד 120 שקלים ויש סטנד של קולקציות קודמות ב- 50% הנחה. בקיצור, מתאים לכל כיס מה שנקרא. 
רמב"ם 18 ת"א , מתחם נחלת בנימין
א'-ה' 10:00-19:00
שישי 10:00-15:00
03-5161334










שרשרת משובצת בעבודת יד באבני קריסטל סברובסקי שחורות בצורת ורדים . 








אנוכי ועגילי אפרת קסוטו שלי 
תודה לגבר ולדנה השיקית! 


4 תגובות:

  1. WOW, מקסים מקסים, רק חסר לי טווח מחירים?
    ואגב את מוכרחה ללכת לנשף עם הגנדור הזה.

    השבמחק
  2. וווואווו כל הקירות עם המסגרות הקטנות האלה! אני גם אשמח לטווחי מחירים בהמלצות שלך

    השבמחק
  3. המחירים הפתיעו אותי לטובה בביקור: יש ליין של עד 120 שקלים ויש סטנד של קולקציות קודמות ב- 50% הנחה.. בעיקרון המחירים מתחילים מ- 260 שקלים ועבודות גדולות של שיבוץ סברובסקי בעבודת יד יכולות להגיע לכ-2000 שקלים.
    העגילים שלי עלו בסביבות 400 שקלים והם מצופים בזהב 24 קראט וכמובן שיש עליהם אחריות. אם הציפוי של הפנינים שורד אותי, הרי העגילים באיכות טובה.

    השבמחק