יום ראשון, 25 במרץ 2012

מי שפן ניסיונות ג'ינג'י ומתה על זה? אני! מבזק קוסמטיקה

מאדינה מילאנו ורשת הסופר-פארם משיקות את : MADINA MILANO Professional Beauty Accessories, קו אקססוריז מקצועי לאיפור שיימכר בשתי הרשתות ויכלול כ-50 אביזרי איפור מקצועיים ומעוצבים כגון מברשות איפור, אביזרי ניקוי, ואקססוריז נלווים לטיפוח כגון פינצטות ומראות. מוצרי פרימיום בעיצוב חדשני וברמת גימור מעולה שיאפשרו לכל אחת לקחת את כישורי האיפור שלה צעד אחד קדימה.
המוצרים נראים כמו ממתקים ומניסיון אישי שלי ממליצה על:
 איב סן לורן Yves Saint Laurent משיק את סדרת הטיפוח FOREVER YOUTH LIBERATOR
ייחודי לסדרה והדבר הבא בתחום הקוסמטיקה: גליקאנים. 
גליקאנים מצויים בעור באופן טבעי ומעורבים בתקשורת המתרחשת בין התאים ובין הסביבה שלהם. בדרך זו הם אחראים על העברת מסרים חיוניים בין התאים שעוזרים להפעיל תגובות מטבוליות החיוניות למבנה העור. עם הגיל, כמות הגליקאנים פוחתת ואיתה גם התקשורת הבין תאית, מה שמשפיע לרעה על תהליך ההתחדשות העור. 
סדרת הטיפוח החדשה פוראבר יות' ליברטור – מבוססת על Glycanactif™ - תרכובת ייחודית של 3 גליקאנים מהותיים המסוגלים "לשחרר" את פוטנציאל הנעורים של התאים ולהמריץ את תפקודי העור המעודדים את הנעורים שלו. תרכובת פורצת דרך זו, יוצרת מחדש גליקאנים שאבדו עם הגיל, ומעודדת את תהליך ההתחדשות העור.

סדרת  FOREVER YOUTH LIBERATOR  כוללת סרום, קרם יום עם SPF15, תחליב יום עם SPF15, קרם יום לעור יבש, קרם עיניים וקצף ניקוי. 
אני קיבלתי לבדיקה את הסרום ( 550 ₪ ל30 מ"ל). הטפטפת שמצורפת נוחה לשימוש, מוציאה כמות מדויקת של ג'ל קריר שנספג במהירות בעור. העור חלק ומאוד קורן/ זוהר אחרי המריחה. לאחר שהעור ספוג בג'ל של הסרום אני מורחת את קרם היום (490 שקלים ל50 מ"ל) אנטי אייג'ינג בעל מקדם הגנה 15 SPF. 
לקרם ריח נעים מאוד, הוא לא משאיר תחושה כבדה, אינו צורב ומלחלח כהוגן את העור. בסך הכל אני די מרוצה משניהם. 

בדיור DIOR משיקים את קולקציית האיפור החדשה לאביב 2012- "NEW LOOK". 
קיבלתי לדגום את המסקרה החדשה-מסקרה DIORSHOW NEW LOOK היא קטנה מאוד משאר המסקרות, דקיקה, בשרנית ומדוייקת להפליא. אפשר לפנק בעזרתה כל ריס בנפרד והיא קלה ונוחה לעבודה (בגלל שהראש נוטה מעט באלכסון). ממליצה בחום. 
 ולבסוף, אחרון חביב גלוסיבוקס לחודש מרץ שקיבלתיו עם שליח עד הבית: 
למי שלא זוכרת, הייתי מהראשונות שקיבלו לידיהן את הגלוסיבוקס הראשון שעליו כתבתי בפוסט הזה. זוהי הקופסא השלישית בסך הכל שגלוסיבוקס משיקים בארץ ושמחתי לגלות שהיא יותר ממותגת מהקודמות: 
אז מה קיבלתי?
BEYOND מסיכת יופי עם קוויאר שחור.
COMPEED שני פלסטרים לעקב כף הרגל לטיפול בשלפוחיות ולמניעתן כאשר נועלים נעליים חדשות. 
DERMALOGICA דיילי מיקרופוליאנט: אבקת פילינג, מוצר הדגל של החברה.
L'OCCITANE תחליב גוף וורבנה עם שמנים אתריים של תפוז, גרניום ולימון. הריח מהפנט. 
L'OCCITANE  קרם ידיים חמאת שיאה, אחד הקרמים הטובים של החברה. 
OFRA עיפרון עיניים בצבע חום מטאלי 
OPI לק אדום בגוון BIG APPLE RED . 
כמו כן, החבילה הכילה תלושי הנחות למוצרים השונים- רעיון נהדר. 


אני מתרגשת להתנסות בכל המוצרים החדשים (כי אני תמיד בעד לנסות מוצרים שעוד לא יצא לי להיתקל בהם כמו המסיכה עם הקוויאר) ומאושרת מזה שהחברה האהובה עלי- L'OCCITANE שמוצריה נחשבים יוקרתיים נכנסה לקופסא. עם זאת, הופתעתי מהגודל המיוחד המיני מיני מיני של OPI אך בסך הכל תמהיל המוצרים מגוון מאוד והמותגים מקצועיים. 
 המחיר המקורי למנויה בגלוסיבוקס היה 60 שקלים לחודש וכלל משלוח בדואר רשום (כלומר פתק לבוא לקחת את החבילה מהדואר), כעת המחיר למנויות חדשות עלה ל-75 שקלים וכולל שליח עד הבית או עד העבודה. 
אישית הייתי מעדיפה לבחור בין סוגי המשלוחים ולשלם 60 שקלים עם משלוח בדואר רשום ולא 75 שקלים. מקווה שבעתיד תינתן אפשרות בחירה בין סוגי המשלוחים ושמחיר המנוי ירד בהתאם. 
כרגע אינני מנויה על השירות אך מסוקרנת מאוד לגלות מה תקבלנה המנויות בחודש הבא. יש לקופסא הזאת קסם של סקרנות גרידא. לאתר של גלוסיבוקס -http://beauty.glossybox.co.il

ולמי שצלחה את הכל והגיעה עד לכאן, 
אני מאחלת שבוע מקסים ומהנה!


תגובה 1:

  1. תמרי איזה כיף של פוסט! מלא דברים חדשים וכיפים, אני מדמיינת לי אותך בחדר אמבטיה עם כל המוצרים החדשים פרושים ואותך מתמרחת ומנסה כל אחד מהם..תענוג!

    באמת נראית יותר טוב הקופסא של מרץ, אני סקרנית לנסות את המסקרה של דיור. יאללה שבוע טוב!

    השבמחק