יום שבת, 28 באפריל 2012

היא בת 60 וארבע

כמידי שנה יום העצמאות שלי מתחיל בצפייה בטקס המרכזי של הדלקת המשואות. אוהבת לשמוע את הנאומים של מדליקי המשואות כשבסופם הם מכריזים בגאווה "ולתפארת מדינת ישראל". מיד לאחר מכן ממהרת לבמות ברחבי העיר אל מופעי הזיקוקים שלא משנה בת כמה אהיה, תמיד יראו לי קסומים. על ספריי השלג הייתי מוותרת.....
השנה במיוחד הייתה לי הרגשה שכל המדינה הייתה בחוץ שמחה וצוהלת ושהמסיבות השנה היו באמת מוצלחות יחסית לשנים קודמות.
השנה בחרתי ללבוש את השילוב הכי ישראלי בעיניי בגווני כחול ולבן- ג'ינס וחולצה לבנה. 
אם כבר ללבוש ג'ינס אז לפחות לצרף אליו ג'קט טוב ולשדרג את ההופעה. 
אאוטפיט: 
ג'קט: ZARA
חולצה: massimo dutti
ג'ינס: דיזל
שרשרת כחולה מבד עם נקודות לבנות: קסטרו 
שרשרת כחולה: של ORD מהפוסט הזה
נעליים: טו גו מהעונה הנוכחית



וכמו בכל יום עצמאות בשגרה "על האש" טעים וצפייה בטלוויזיה הישראלית במיטבה:
קרובים קרובים 


גבעת חלפון אינה עונה 


ואסקימו לימון "ספיחס"


מזל שאפשר להשיג את כל הנ"ל בספרייה הביתית שלי (כן, גם את כל פרקי קרובים קרובים בדי וי די, מתנה מוצלחת לאבא) וכבר לא צריך להסתמך על ערוץ 23 בחגים. 


מזל טוב ישראל ותודה על סוף שבוע ארוך! 

2 תגובות:

  1. מתאים לך ג'ינס וחסר לי הפירוט של הפדיקור המהמם :)

    השבמחק
  2. את ניראת מגניב בג׳ינס והסנדלים והלק ברגליים ממש עושים הרגשת קיץ.
    שמחה שנהנת ביום העצמאות. לי השנה הייתה מסיבה מוזרה, אבל באמת היה ניראה שכולם חגגו כי בכל העיר היו מסיבות על הגגות וזה היה כיף, אך מתיש. את יום העצמאות עצמו העברתי בנמנום.

    השבמחק