יום חמישי, 5 באפריל 2012

הקיץ בא באבאבאבא

אמנם הקיץ רשמית עוד לא ממש בחוץ אבל שעון הקיץ כבר כאן במלוא הדרו והימים נעשים ארוכים יותר. השבוע האחרון היה מלחיץ ודברים לא הסתדרו כמו שרציתי והדבר היחיד שאליו קיוויתי הוא לו היה לי יותר זמן לנהל את ענייני. 
מהו זמן?
"זמן הוא ההון היחיד שיש לאדם, והדבר היחיד שהאדם אינו יכול להרשות לעצמו לאבד"
 תומאס אדיסון 

הזמן מתעתע בנו-  הוא רץ כשלא שמים לב ונהנים ועומד מלכת כשסופרים את השניות לקראת משהו.  ומה היום? היום הוא האתמול של המחר. 
זמן חומק מאצבעותינו ונדמה לנו שרק אתמול היינו בני 16 או שרק אתמול הילד נולד והנה הוא כבר מתגייס לצבא. 

 הזמן אינו ממתין לשום אדם. האתמול הוא היסטוריה. המחר אינו ידוע. היום הוא מתנה. לכן באנגלית קוראים לזמן ההווה : PRESENT. כל יום חדש שמפציע הוא מתנה מאלוהים לאדם. 
היום הוא המחר, שאתמול כל כך דאגת בגללו.

אאוטפיט:  ג'קט: זארה
שמלה: רונן חן
תיק ונעליים: צרפת 
לרגל הקיץ ושעון הקיץ התחדשתי במשקפי שמש ושעון:  ICON מהפוסט הקודם 
 שפתון: 03 של רימל, אני מתה עליו!


לא משנה כמה זמן נשאר לנו להלך על כדור הארץ, העיקר הוא שנעביר אותו בהנאה מרובה. 
מחר פסח, שההכנות לחג יסתיימו בקלות. 


2 תגובות:

  1. משקפי השמש מקסימים לך.
    חג שמח, יקירה!

    השבמחק
  2. אויויויו בקושי יש תגובות! לא תקין בעליל!
    ועוד לפוסט כזה מקסים!
    המשפט הזה על כך שהזמן הוא מתנה ישר מזכיר לי את הסרט קונג פו פנדה
    כי שם שמעתי אותו בפעם הראשונה :)
    השפתון באמת מתאים לך בול! עדין ובכ"ז מורגש...
    אני לא משתמש בשפתון ת'אמת למרות שיש לי הרבה....
    בכלל אני בחורה יותר של איפור עיניים :)
    מתה על התמונה הראשונה פה, מי צילם??

    השבמחק