יום שני, 30 באפריל 2012

נעולות על הקיץ

הקיץ כבר בפתח וכחלק מהכנת המלתחה לעונה החדשה, רצוי להצטייד בסנדלים צבעוניות, (בינינו, מעבר בין עונות הוא רק תירוץ מושלם לשופינג). 
נתחיל עם המפתיעות- נעלי טו גו. שיטוט באתר שלהם גילה עולם עיצובי מעודכן ואמנותי. הנעליים שלהם פשוט נראות ט-ו-ב (הפתעה עבורי). לגבי האיכות, אם לשפוט לפי דף הפייסבוק, כנראה שטעונה שיפור אך לי עדיין לא יצא להיתקל בבעיה: יש לי שני זוגות שלהם שמחזיקים אצלי כבר כמה עונות....בסך הכל המחירים שם שווים לכל נפש ובעיתות סיילים אף אפשר לקנות שם אפילו כמה זוגות במחירים עוד יותר מצחיקים, ותמיד יש לטו גו מבצע כזה או אחר, אז...כל נעל שם...ניתנת להחלפה ולא צריך להתרגש אם קרתה לה תקלה.
http://www.togoshoes.co.il/default.asp

נעלי הספורט החדשות שלי: 
הנוחות: על ZAMSH כבר כתבתי כאן, ברשותי 3 זוגות של המותג והן נ-ו-ח-ו-ת! בקולקציית הקיץ הם החליטו להתמקד בצבעי תבלין, החלטה נבונה כי הצבעים משגעים עוד יותר במציאות והגזרות, במיוחד אלה עם המשחקי רצועות המפותלים, שובות לב! הנעליים מעוצבות ומיוצרות בארץ, מה שמאפשר יכולת לשלוט על רמת האיכות(הגבוהה) ותכנון האימומים (ולכן הנעליים שלהם כ"כ נוחות).
ממליצה אישית על החנות בסנטר כי היחס שם שירותי מאוד. למי  שרחוק לה, כדאי לבדוק את רשימת החנויות באתר:
http://www.zamsh.co.il/stores.aspx

 ואחרון חביב היוקרתיות, לפשיוניסטיות עם המון כסף וטעם טוב- נעלי לאפייט
סטייל ויוקרה וכל מילה נוספת תהרוס. חנות הדגל נמצאת בגן העיר ליד כיכר רבין ולמידע נוסף על שאר החנויות ומועדון הלקוחות: http://www.lafayetteitaly.com/Catalog.aspx

פוסט נוסף על נעליים אך לא רק...מחר! 
לילה טוב. 



תגובה 1:

  1. את חנות זאמש בקניון מלחה נהגנו לפקוד הרבה, גם הסבא גם אני וגם הנכדה. נעליים העיצובים מודרניים ונוחים. בתל אביב טרם הספיקותי

    השבמחק