יום שלישי, 1 במאי 2012

בינגו בשבילי

פעם עוד לפני שקניון רמת אביב ועזריאלי היו בכלל בתכנון וקניות און ליין היו רק בגדר חלום בסגנון של "בשנת 2000 לכל אחד תהיה לבטח חללית פרטית משלו", היה קיים מרכז קניות בשם שוסטר אליו היו נוהרים תושבי האיזור.
ילדי רמת אביב, קרי אני, היו קונים את נעליהם בחנות נעלי הילדים "השכונתית" של שוסטר- "בינגו". את נעלי העקב הקטנטן הראשונות שלי בטקסטורת לקה שחורה קנו לי שם וכן, גם את מגפי הד"ר מרטינס הראשונות שלי זכרונם לברכה. 
השנים עברו ו"בינגו" עדיין תחנת חובה כשאני פוקדת מדי פעם את שוסטר. צוות החנות בשוסטר אינו זר לי ופגישה מקרית הובילה לכך שאסחוף אחריי את בנצי (הבעלים), דיאנה אהובתי מהבלוג "שמה עין" (ובלוגרית נוספת שלצערי נבצר ממנה להשתתף)  להפקת אופנה קטנה ומושקעת משלנו. 
ייאמר לזכותו של בנצי שהוא איש מאמין בטכנולוגיה שאינו קופא על שמריו ובעל חזון וצופה לעולם הבלוגים עתיד מצליח ומזהיר. מיד ארגן את בנו הצלם המוכשר עידו להפקה ויצאנו לדרך. הכלבה המקסימה שבתמונות עונה לשם קוקה והיא כלבת משפחת בינגו.  







השמלות, התיקים והנעליים שמופיעים בתמונות = ה-כ-ל מבינגו. כל אחת בחרה לעצמה את האאוטפיט בו היא מצולמת.  לחוויות של דיאנה כנסו לקרוא פה
אמנם לבינגו יש חנות און ליין אך לצערי נמכרים בה רק נעליים ואוסף הבגדים המהפנטים והתיקים המושכים נמצאים אך ורק בחנויות הרשת במרכז שוסטר ברמת אביב גימל ובמרכז צמרות בהרצליה. 


חנות האון ליין הוקמה לפני 4 שנים (!!) והיא פורצת דרך בתחומה בארץ מהסיבות הבאות: בניגוד לאתרים אחרים המשלוח יגיע עד אליכן הביתה בחינם, המידות מעודכנות שם בזמן אמת וכל נעל אפשר לראות בשישה מצבים שונים לדוגמה:
  חלק קטנטן מקולקציית הקיץ של בינגו:

מחירים החל מ-400 שקלים לבלרינות איכותיות ונוחות ומטפסים מעלה מעלה. אגב בינגו מייבאים את המותג הבריטי האהוב על הנסיכה קייט ועלי- L.K. BENNETT ואם יש לכן אירוע חשוב מתקרב-כדאי להיכנס לבדוק אותו באתר. מחמאות עד אינסוף לא יפסיקו להרעיף עליכן. מילה שלי.
לאתר  http://www.bingo-shoes.co.il 
ובאותה הזדמנות כנסו גם לדף הפייסבוק שמתעדכן מדי יום באאוטפיטים מעניינים- https://www.facebook.com/BingoShoes

ונסיים במשפט: 
מפרגנת לכן באהבה רבה, מכורות לנעליים אהובות שלי, פרגנו גם לעצמכן,
מואה,
תמר ודיאנה (שותפתי לפוסט זה). 


9 תגובות:

  1. התמונות של שתיכן מהממות! והנעליים יפות ומיוחדות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, יש לנו טעם דומה וטוב בנעליים
      התגעגעתי!

      מחק
  2. אויש, מהמם!!!!!!!!!! איזה כיף לראות תמונות שמצולמות ברמה גבוהה כ"כ! עושה חשק לעשות בוק :)
    נראה שעשיתן מה זה יום כיף ונהנתן מכל רגע! מקנאה... :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הצלם היה מעל ומעבר למה שציפינו ובהחלט היה כיף!
      יאללה מתי נפגשות?

      מחק
  3. יש מצב שאת זוכרת את מחיר השמלה?

    השבמחק
  4. תמר מדהימה שכמותךף, הכל מתאים לך, כל גוון, צבע, גזרה וסגנון.
    את משתנה כמו זיקית ובכל הופעה נראית כמו מישהי שהרגע יצאה מהז'ורנל.
    בתחילה שראיתי את התמונות הייתי בטוחה שאתן מששתפות באיזו הפקת אופנה למגזין. אז נראה לי שיש לכן עוד אופציה למקצוע!
    הלכתי להזיז ריר על הנעליים

    השבמחק
  5. השמלה שבחרת היא פצצת צבע היסטרית! כל כך מלחיץ לנסות כזו שמלה, איזה אומץ! הצילומים כל כך יפים. באמת ראה כאילו יצא ממגזין כמו שאפרת אמרה :)

    השבמחק