יום רביעי, 23 במאי 2012

מעשה בהתחדשויות

בסוף השבוע האחרון התקיים פסטיבל "בתים מבפנים" מה שאומר ששישי שבת היו עמוסים אצלי בסיורים ברחבי העיר, מה שהצריך בגדים רפויים ונעליים נוחות. מי שיצא לה להיכנס לכאן פעם או פעמיים יודעת שאינני טיפוס של ג'ינס וטי שירט ונעלי ספורט.
ככה נוצרה לה הזדמנות מושלמת לתכנן אאוטפיט שמורכב מהג'ינס החדש 7for all mankind ומהעליונית החדשה של ריקי שאדי סילברה, עליה המלצתי בפוסט הזה.
על סיור מעניין בתל אביב אכתוב בפוסט הבא.
העליונית של ריקי שעשויה בעבודת יד מתחרה כחולה זכתה ברחוב להפתעתי להמון תגובות חיוביות. החל מאיזה יופי את לבושה וכלה באת בטוחה שנולדת בארץ? את מדברת עברית? הסגנון שלך ממש לא ישראלי.
כנראה שלא רגילים ללבוש "עליונית" בימי הקיץ החמים אבל היא אוורירית מאוד ובלתי מורגשת על הגוף. מה שכן, בכל פעם שאני לובשת את העליונית אני מגלה שיטה מעוצבת נוספת שאפשר ללבוש אותה. זה כמעט בלתי אפשרי לא למצוא אאוטפיט שהיא תתאים לו באיזושהי צורה. היא נקראת "עליונית 8 האפשרויות" ובינתיים היא מתגלה כהרבה יותר.
אגב גם שרשרת הבד נקודות חומות שייכת לריקי והוספתי לה שרשרת אחרת שהייתה לי בצבעי נקודות כחול לבן.
את ריקי אפשר להשיג:
טלפון: 050-7435153
מייל: rikishadi@gmail.com 
ריקי נמצאת בימי שלישי בדוכנים של קניון מתחם ג'י 9:30-21:00  
בחנויות מעצבים:
החנות של מיכלה - רח' בעלי המלאכה 12, תל אביב
חומי - רח' בצלאל 10, ירושלים
מלון מצפה הימים - ראש פינה
לוליקה - סדנאות האמנים, עין הכרמל, חיפה

מלבד זאת היא עומדת להשתתף במכירת קולאז' סייל ביכורים של קרן שביט ביחד עם עוד 12 מעצבים שיציגו את קולקציית הביכורים שלהם במקום בלב, פרדס משותף 5, רעננה 

יום ראשון הקרוב, חג שבועות, 27.5 בין השעות: 17:00-23:00


המכירות שקרן שביט מארגנת תמיד אבן דרך לאוהבי השראה ודברים יפים לגוף, לבית ולנפש. ממליצה בחום ללכת.
הג'ינס 7for all mankind סטרצ'י מאוד ולכן הוא הג'ינס הכי נוח שיש לי בארון כרגע וגם הג'ינס שהכי צמוד לקימוריי. חיפוש בגוגל מראה שסלבס בעלי מודעות אופנתית כמו קמרון דיאז, בלייק לייבלי, ר'ייצל זואי, ג'סיקה אלבה, אווה מנדז לקוחות קבועות של המותג. כל שלב בייצור הג'ינס נעשה בעבודת יד, מה שאומר שאין שניים זהים לו. יש למותג דגמים נוספים צבועים בצבעים דהויים מחוקים בגווני תכלת, מי שיכולה להרשות לעצמה- שתאמץ זוג כזה. הם ממש מיוחדים.
עד שמישהו ייזכר לתת למותג הנדיר הזה חנות משלו, ניתן להשיגו בבוטיקים בכירים בארץ: צ'וצ'ה ברחוב שנקין תל אביב, מובליה- מושב בצרה, ג'וי- מרכז שוסטר.
ונסיים בצללית שמתאימה לאאוטפיט כמו כפפה ושמכבבת על עפעפיי יותר מדי בזמן האחרון- צללית 02 של BOURJOIS בורג'ואה הצרפתית. היא עמידה ברמה בלתי רגילה. להשיג ברשתות הפארם- כרגע במבצע 35 שקלים במקום 75 שקלים.. 


צ'או בינתיים. 

4 תגובות:

  1. העליונית שלך באמת מקסימה ביותר !!
    תתחדשי חמודה :)

    השבמחק
  2. הג'ינס נשמע כייפי במיוחד!
    העליונית מהממת:)

    השבמחק
  3. באמת כייפי! שמחה שאהבת!

    השבמחק