יום שלישי, 29 במאי 2012

פינוקים לקיץ

רגע לפני תקופת המבחנים, ברגע זה ממש מפנטזת לדלג על תקופת מבחני סמסטר ב' ולהגיע הישר לחופש המיוחל שלי. תחילת החופש שלי תלויה כמובן במועדי ב' אך ב1.11 כבר אשוב לספספל הלימודים ולכן צריכה לנצל כל רגע. 
הנה כמה דברים שיעזרו לי ולכם לנצל את חופשת הקיץ בהנאה יתרה:


שמשיה מעוצבת של החברה האוסטרלית Basil Bangs בהחלט תקל על איתור מקומכם בחוף ים הומה אדם. השמשייה עשויה מבדים חסיני קרינה ומגיעה במגוון רחב של עיצובים והדפסים בגדלים שונים, ויש גם מהדורה מוגבלת, שיתוף פעולה עם בית אופנת העל מיסוני.  240 דולר לשהייה מעוצבת מתחת לשמש.

מגבת מדליקה של חברת hi-Fun  תדאג להכניס אתכן לאווירה כיפית שכן היא מגיעה יחד עם מערכת רמקולים ומה יותר טוב מלהאזין לשירים האהובים עליכן בעת השכיבה על החוף?
הרמקולים מיועדים למכשירי  iPod ו iPhone ופועלים באמצעות סוללת ליתיום הנטענת דרך חיבור USB. המגבת מגיעה בצבעים: שחור, אדום כחול וורוד. המגבת מתקפלת לתוך תיק גב קומפקטי כאשר הרמקולים ניתנים להסרה מהמגבת לצורך כביסה. 60 יורו בלבד כדי להיות ה-DJ של חוף הצוק. 
תיק ים סולרי שמיוצר על ידי חברת Reware הוא מצרך נבון וירוק לקיץ הישראלי. התיק ישאיר את הסוללה של מכשיר ה iPhone, המצלמה וכל מכשיר אלקטרוניקה אחר טעון לגמרי. התיק עשוי מבד מתכלה ובעל לוח סולרי אשר ניתן להסרה לשם ניקוי או לשם שימוש בו בנפרד מהתיק. החל מ200 דולר 

כיסוי לiPhone עמיד בפני מים, פותח על ידי חברת TAT7. הכיסוי עשוי מפוליקורבונט שקוף ומנירוסטה, ובעל שלושה לחצנים חיצוניים המאפשרים לשלוט במסך המגע ולהשתמש במצלמה או בוידיאו  של המכשיר בעומק של עד 30 מטר. הכיסוי מתאים לכל מי שחושש מגניבה של הiPhone בזמן הכניסה למים או לכל מכורי הInstagram המעוניינים להכניס ממד חדש של צילום מתחת לפני המים. 85 דולר לכיסוי שניתן להשתמש בו גם בחופשת הסקי שלכן...
כיסא קמפינג מתקפל מגיע עם שמשיה מתקפלת שניתנת לכיוון לזווית הרצויה. הכיסא מתקפל למימדים זעירים לתוך נשיאה יעודי שמסופק עם הכסא. 360 שקל                                                          http://www.usbid.co.il/product1269.aspx  
ואיך בלי קצת פינוק מד"ר גב (כי אחרת למה להיכנס לשם אם לא רוצים להתפנק?!)
אמבט עיסוי לכפות הרגלים הכולל פעולת עיסוי עם בועות, נקודות עיסוי רפלקסולוגיות לרענון כפות הרגליים.
עונת הפדיקור בפתח. כל אחת חייבת כזה בבית.
מכשיר עיסוי נטען לעיסוי עצמי, הכולל 4 ראשי עיסוי ותאורה.
http://www.dr-gav.co.il/?CategoryID=198&ArticleID=1080
כורסת עיסוי שיאצו סלבריטי
רק מהשם בא לי להתעלף לתוך כורסא כזאת. הרולס רויס של כורסאות העיסוי נשלטת על ידי מיקרו מחשב המסוגל לבצע מגוון טכניקות ואפילו מגיע עם סריקה עצמית שמכוונת אוטומטית את העיסוי בהתאמה אישית למשתמש. יש שיאצו, אפשר לישה, קצת הקשות, גלילה, ועיסוי אוויר.  
הכורסא כוללת 4 סוגי עיסוי :
1. עיסוי שיאצו עמוק
2.עיסוי לחיצות 
3.עיסוי גלגול
4. עיסוי משולב 

בטן גב בסטייל מה שנקרא.


ככה בדיוק אני רוצה את חופשת הקיץ שלי. 



4 תגובות:

  1. פריטים מרהיבים ואת הכיסוילאייפון הייתי מאמצת בלי קשר לצלילה לעומק במים כי גם קפה או כוס מים על השולחן עושים נזקים :)

    אני מעדפיה את הבריכה, שם כבר יספקו לי שמשיה והמלצר יגיש קוקטייל

    השבמחק
    תשובות
    1. צודקת, כיסוי עמיד במים תמיד טוב לאייפון.
      בריכה וקוקטייל נשמע לי מצרך טוב עכשיו. ובלי מטרייה קטנה בקוקטייל זה פשוט לא זה.

      מחק
  2. האמת ניראה מגניב.
    המגבת הכי מגניבה ושימושית לדעתי. את השמשיה הייתי קונה למרפסת אם הייתה לי כזאת :)

    השבמחק